Espen pai Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 En klasse på skolen vår skulle ha kakesalg. I den annledning hadde noen i klassen laget reklameplakat med følgende slagord for kakesalget: Kom & Løp. Ingen på skole tok poenget. GENIALT Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Narvesen- Har du lyst har du lov Ja, også har de jo ikke tatt med "...har du vett, lar du vær" :!: :!: Lenke til kommentar
It's me Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 (endret) --> "Det er mye morro me toffeefee" Den hadde jeg helt glemt. Den er den jeg absolutt missliker sterkest. Er er ikke èn ting som er morsomt med den middelmådige sjokoladen. Endret 28. mars 2005 av It's me Lenke til kommentar
DeathBound Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 "Confekta havsalt er livets havsalt." Lenke til kommentar
anono1123 Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Ingen garanti, dette fikser vi! Trur æ så det på nette en gang for et firma som fikset mobiler Lenke til kommentar
m-momr Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 "joker de smarte sparer tid og penger" Det er DYRT der, og vis butikken ligger lagt unna huset ditt, så sparer du ikke tid heller Lenke til kommentar
chokke Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 "l'easy, det er enkelt" Fordi det egentlig er l'easy it's easy!!! Man kan ikke oversette det da! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Fun Light - Den uten sukker... Joda, jævlig catchy det der... Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Leasy it's easy er jo helt greit men når det kommer noen latterlige nordmenn og oversetter den til "Leasy, det er enkelt" blir jeg bare kvalm... Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 "RIMI - Vi gjør Norge billigere." Den mest idiotiske setningen jeg noen gang har hørt. :!: Lenke til kommentar
Tonberry Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 (endret) PS2 sitt "Fun, anyone?" er utrolig tafatt. Tenk bare på det gamle "Welcome to the third place". Ja, det var tider det, da David Lynch sto bak en aldeles flott reklamlefilm *mimre* word Jeg har "I´m from the third place" sticker på minnekortet mitt :!: edit:feilfeilfeil. Endret 29. mars 2005 av Tonberry Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 (endret) "Wasa - du blir hva du spiser"... Det er min nummer 1. Wasa er knekkebrød, og derfor ganske sprøtt, hvilket gjør slagordet enda verre. Et Wasa og bli sprø... Nummer 2 er "Easy as dell" Edit: Nummer tre er "McDonalds - I'm lovin' it" Endret 29. mars 2005 av KaYcH Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 "Wasa - du blir hva du spiser"... Det er min nummer 1. Wasa er knekkebrød, og derfor ganske sprøtt, hvilket gjør slagordet enda verre. Et Wasa og bli sprø... Nummer 2 er "Easy as dell" Edit: Nummer tre er "McDonalds - I'm lovin' it" "Macdonalds - We hate it" Lenke til kommentar
royale Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 "RIMI - Vi gjør Norge billigere." Den mest idiotiske setningen jeg noen gang har hørt. :!: Billigere på prix ffs. Og jeg hater "McDonalds - I'm lovin' it", noe er godt men jeg elsker det ikke, omfg. Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Ingen slår Høybråtens: "Alvorlig Talt." Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 worst slagord ever....... Makkdonald-i'm lovin' it' Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 "RIMI - Vi gjør Norge billigere." Den mest idiotiske setningen jeg noen gang har hørt. :!: av det jeg hørte måtte de skifte det slagordet husker ikke helt hvorfor Lenke til kommentar
Musty Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 de fikk ikke lov til å bruke det slagordet, siden det rett og slett var løgn.. det de hadde i fjor sommer var jo relativt dårlig må jeg si :" Rimi - Ha en god dag".. hva har nå det med rimi/produktene dems å gjøre i det hele tatt? Det burde vært slagordet over døren på personalrommet, men ikke ut mot kundene.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå