amundsf Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Hei! Jeg har en CL56 og et slikt TV-kort. I går skulle jeg bort, samtidig som jeg skulle ta opp noe, så satte bare på opptak og at det skulle stoppe etter 4 timer. Funka egentlig fint det, men når jeg kom hjem var skjermen grå. Ble litt skremt da, for det var også skjermen en gang rett før jul når opptaket hadde stått på hele natta og og når jeg da skulle starte PC'en på nytt var skjermen svart, og forble det til etter service Men heldigvis: Denne gangen startet PCen igjen etter å ha fysiskt skrudd av PCen ved å trykke på power-knappen. (Eneste mulige valget, PCen reagerte ikke på noen av tastene....) Men "gleden" forsvant når jeg skulle ta opp noe nå i dag: Da fikk jeg ikke kontakt med TV-"kortet" Tenkte jeg kanskje måtte installere driveren på nytt, men PCen finner ikke TV-kortet i det hele tatt! Så da tenkte jeg at jeg fikk prøve med USB pennen jeg har, for å se om PCen fikk kontakt med den. Og det funka selvsagt heller ikke:-( Så USB-portene mine har tatt kvelden. Har forsøkt å installere driverene på nytt, men hjelper ikke. SP2 har jeg ikke, men har forsøkt å innstallere SP1 på nytt. Hjelper heller ikke. Har forøvrig prøvd alle 3 USB-portene, men ingen fungerer. Nettverkskabelen fungerer forøvrig, så det er ikke alt "bak der" som har "forsvunnet" HJELP! Hardware feil? Software? Noen som har noen tips å komme med??? Lenke til kommentar
olar0701 Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Prøv denne linken for å få orden på USB portene : ZEPTO DK Du må vel ha SP1 for at portene skal virke. Hvis ikke noe annet virker, ville jeg prøvd å innstallere SP2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå