Caliber Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Hei. Topic er ganske selvforklarende: hva er det beste rattet til denne kombinasjonen, og hvor får jeg kjøpt det billigst mulig? Bor i oslo. På forhånd takk! Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Logitech Driving Force Pro er jo det offisielle rattet, og regner med at det er beste til spillet. Ligger på ca 1200kr. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Driving Force Pro er det beste ja. Funker fett til PCn også Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Driving Force Pro er det beste ja. Funker fett til PCn også Hiver meg på og sier at jeg er sykt fornøyd med mitt. Et "must" til GT4! Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Driving Force Pro er det beste ja. Funker fett til PCn også Hiver meg på og sier at jeg er sykt fornøyd med mitt. Et "must" til GT4! Jepp! Får ikke bedre til Playstation Lenke til kommentar
amarios Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 må bare si det samme, helt sinnsykt bra ratt! funker råbra på pc også! :D Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Har Thrustmaster Challenge Racing Wheel Funker fett det!! Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 29. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2005 Hvor får jeg logitech-rattet billigst? Gikk nettopp ut et tilbud hos siba.no på 990,-.. Lenke til kommentar
Tor Anders Berven Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Hvor får jeg logitech-rattet billigst? Gikk nettopp ut et tilbud hos siba.no på 990,-.. Har Driving Force Pro selv, veldig fornøyd: https://prisguiden.no/vis_produkt.p...168&view=prices Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå