Delvis Skrevet 1. juli 2002 Del Skrevet 1. juli 2002 Hva heter ventemodus(eller hvilemodus) på engelsk? Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 1. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2002 bare "sleep" eller kanksje "sleepmode"? Lenke til kommentar
unwill Skrevet 1. juli 2002 Del Skrevet 1. juli 2002 Heter det ikke "stand by" da? Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 1. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2002 det hørtes vel mer riktig ut ja, med "stand by". Grunnen til at jeg spør, er at jeg tenkte å søke i engelsk knowledge base for å prøve å finne ut hvorfor skjermen forblir svart når jeg går ut av ventemodus Kunne bare ikke ta igjen hva det heter på engelsk Men det var sikkert stand by ja Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 1. juli 2002 Del Skrevet 1. juli 2002 Quote: groenn skrev (2002-07-01 13:25):Hva heter ventemodus(eller hvilemodus) på engelsk? Ventemodus/Hvilemodus er Standby Dvalemodus er hibernate Lenke til kommentar
Øsse Skrevet 1. juli 2002 Del Skrevet 1. juli 2002 KJØPER ALLE WINDOWS HER ELLER??? VIRKER SOM ALLE HAR NORSK WINDOWS FFS Lenke til kommentar
Monhart Skrevet 1. juli 2002 Del Skrevet 1. juli 2002 Ok, fått i deg litt for mye sukker i dag? Var denne utblåsingen et spørsmål på om alle er "dum" nok til å kjøpe Windows, eller? PS: Finns norsk warez-XP også, men det er en annen sak. _________________ Lurer du på hvordan en tupè ser ut etter å ha blitt sprengt? Se her: Goma [ Denne Melding var redigert av: Monhart på 2002-07-01 21:26 ] Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 1. juli 2002 Del Skrevet 1. juli 2002 På min maskin, en ny mac, heter det "SLEEP". Hva det heter på PCen min husker jeg ikke for jeg har ikke ork til å slå den på.... (Bruker den ikke heller da...) Lenke til kommentar
eUnaas Skrevet 1. juli 2002 Del Skrevet 1. juli 2002 Quote: PS: Finns norsk warez-XP også, men det er en annen sak. ja det skal ejg love deg Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 1. juli 2002 Del Skrevet 1. juli 2002 Quote: Den 2002-07-01 23:49, eunaas skrev: Quote: PS: Finns norsk warez-XP også, men det er en annen sak. ja det skal ejg love deg Ooohhh.... Høres ut som om noen skal tøffe seg med at de har ulovlige windows-versjoner... Lenke til kommentar
tunefish Skrevet 1. juli 2002 Del Skrevet 1. juli 2002 Jepp, rimelig tragisk må jeg si... Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 1. juli 2002 Del Skrevet 1. juli 2002 Quote: Den 2002-07-01 21:16, øsse87 skrev:KJØPER ALLE WINDOWS HER ELLER??? VIRKER SOM ALLE HAR NORSK WINDOWS FFS Selvfølgelig kjøper vi... Stjeler du? Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 1. juli 2002 Del Skrevet 1. juli 2002 Bare for å bekrefte en påstand: Det heter Stand by som noen sier =) Har engelsk verson. Det er ikke "stjålet" engang :smile: Syns flere burde hatt engelsk. Da slipper man å ha en "programfiler" og en "program files" som ofte skjer =) Masse andre fordeler oxo, f.eks at [*]De fleste eksperter er utenlandske [*]Søk i f.eks knowledge base [*]div. tweaks og andre kule sider www.tweakxp.com + Mange fler..... :smile: _________________ PC spec Med XP og 256MB ram Det evigvarende problem [ Denne Melding var redigert av: Xvani på 2002-07-02 01:34 ] Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 2. juli 2002 Del Skrevet 2. juli 2002 Quote: Den 2002-07-01 21:16, øsse87 skrev:KJØPER ALLE WINDOWS HER ELLER??? VIRKER SOM ALLE HAR NORSK WINDOWS FFS caps lock er en fin knapp ikke sant? Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 2. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2002 Jeg fant en artikkel i knowledgebase Der sto det at årsaken kunne være: "An MS-DOS Prompt window is open when your computer goes into Standby mode." eller "Your computer uses Advanced Configuration and Power Interface (ACPI) features." Hvordan finner jeg feks ut om et slikt Ms-dos vindu er åpent?(kan jo ikke se noe) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå