figure_02 Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 se topic, har selv hørt den, eneste jeg har hørt av han(de?) og syns den er veldig bra! får frysninger av den... hva syns dere? Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Keane er vel ei gruppe? Isåfall har jeg hørt èn sang av de. Den som versjerte på radioen døgnet rundt i sommer.. Føler derfor at jeg ikke er kvalifisert til å uttale meg om de. Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Keane er veldig behagelig musikk. Bebshaped er en sang på albumet: Hopes and fears Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Den har jeg hørt ja. Har albummet deres, og liker det godt. Behagelig, rolig musikk. Kanskje lite variasjon på plata, men det gjør ikke så mye. Lenke til kommentar
embark Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Har ikke hørt Keane enda, jeg. Får ta meg en tur ned til Musikkverket i morgen å høre på plata. På reklamen sa de at Keane var lignende Coldplay. Stemmer det? Coldplay er skambra. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Sangen er ganske bra den,. Det samme er egentlig hele albumet. Rolig og deilig musikk.. Perfekt til avslapning Lenke til kommentar
Jan Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 På reklamen sier de at Keane er likt Radiohead...Dummeste jeg har hørt på lenge. Lenke til kommentar
FM Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Har ikke hørt Keane enda, jeg. Får ta meg en tur ned til Musikkverket i morgen å høre på plata. På reklamen sa de at Keane var lignende Coldplay. Stemmer det? Coldplay er skambra. Coldplay er mye bedre synes nå jeg. Tror min søster har hopes and fears. *hente for å legge inn på pc* Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 På reklamen sier de at Keane er likt Radiohead...Dummeste jeg har hørt på lenge. Ja, enig. Skjønner ikke det der. Lenke til kommentar
Thomas J.L Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Hørte den tidliger i dag. sangen var ikke så ille den. Kanskje ikke humør til sånn musikk Lenke til kommentar
haarod Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Keane er vel heller en person? Er ikke sikker, men musikken hans/dems er iallfall veldig bra. Veldig behagelig å høre på. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Keane er vel heller en person? Er ikke sikker, men musikken hans/dems er iallfall veldig bra. Veldig behagelig å høre på. Keane er et 3-manns band. Vokalist: Tom Chaplin Piano: Tim Rice-Oxley Drums: Richard Hughes http://www.keanemusic.com/ Lenke til kommentar
Jan Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 For et par mnd siden lagde jeg til ipoden til en venninne av meg. Hun ba om tre viktige grupper: Robbie Williams Blink 182 Keane Lenke til kommentar
haarod Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Keane er vel heller en person? Er ikke sikker, men musikken hans/dems er iallfall veldig bra. Veldig behagelig å høre på. Keane er et 3-manns band. Vokalist: Tom Chaplin Piano: Tim Rice-Oxley Drums: Richard Hughes http://www.keanemusic.com/ Ok, trodde jo at Jim Stärk var en eller annen svensk tulling også så Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Jeg synes det er grusomt. Lenke til kommentar
Döden Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Coldplay er mye bedre synes nå jeg. Tror min søster har hopes and fears. *hente for å legge inn på pc* Mamma har den for å si det sånn. 'nuff said. Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 (endret) Keane er et irriterende og kjedelig band etter min mening. Vokalist Chaplin høres ut som en blanding av Morten Harket og Kevin Rowland fra Dexy's Midnight Runners (forøvrig et knakende bra orkester) Keane er også en usympatisk bølle av en irsk fotballspiller. T'Weed Endret 30. mars 2005 av Tumbleweed Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå