sosyv Skrevet 1. juli 2002 Del Skrevet 1. juli 2002 Tror det har blitt kjørt et "bad script" på maskinen min mens jeg har vært på ferie. Det har skjedd ved surfing på nettet. Noen som har vært borti dette? Jeg får ikke åpnet IE, og Exploreren er veldig treg. Henger av og til den også. Må jeg formatere?? Jeg kjører WIN XP pro Mvh Stig [ Denne Melding var redigert av: sosyv på 2002-07-01 13:18 ] Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 1. juli 2002 Del Skrevet 1. juli 2002 Quote: sosyv skrev (2002-07-01 13:17):Tror det har blitt kjørt et "bad script" på maskinen min mens jeg har vært på ferie. Det har skjedd ved surfing på nettet. Noen som har vært borti dette? Jeg får ikke åpnet IE, og Exploreren er veldig treg. Henger av og til den også. Må jeg formatere?? Jeg kjører WIN XP proMvhStig Ja du må formatere! Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 1. juli 2002 Del Skrevet 1. juli 2002 Quote: Den 2002-07-01 13:36, sosyv skrev:Klez??????? har det egentlig noe å si? Du må formatere du må formatere allikavel. Jeg skal si deg en ting, det er ingenting som er mer tilfredstillende enn å formatere en HD proppfull av virus! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå