Barry White Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Hei, jeg tenker å gjøre det samme som mange andre, siden denne siden sier at det er 90% skjanse for suksess. Men jeg har 2 spm. * Er det lurt å oppgradere den orginale firmware først? jeg ser at det har kommet versjon 1.8 og 1.9 siden jeg oppgraderte til 1.7 * Her ser du 3 firmware upgrades, hvilken skal jeg velge? Takk for om du svarer på et spm affal Terje Lenke til kommentar
nonplus Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Er det lurt å oppgradere den orginale firmware først? jeg ser at det har kommet versjon 1.8 og 1.9 siden jeg oppgraderte til 1.7 Det kan være det! Prøv og se om platene dinne brenner greit. Her ser du 3 firmware upgrades, hvilken skal jeg velge? Jeg bruker akkurat nå 2.F8_QB3.rar Jeg bruker necflash_wingui.zip og flasher fra windows. Det lønner seg å laste ned endel firmware versjoner, regn med å flashe noen ganger til du finner den som brenner best for de platene du kjøper. Som alltid gjør du dette på egen risiko og adjø garanti. Lenke til kommentar
Barry White Skrevet 28. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2005 for sent, jeg lasta ned 2500v3-2.bin 2510v3-2.bin NECWinFlash.exe Jeg åpna Winflash, trykka på Dump, deretter flash og valgte 2510, siden det er den jeg skal ha tenkte jeg, nå har noe gått galt hva har jeg gjort feil? går vel ikke å flashe tilbake heller Lenke til kommentar
nonplus Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Prøv. Skulle gå å flashe tilbake. Hvis ikke fra windows så fra en botbar minnepinne eller cd. Her får du hjelp videre! Lenke til kommentar
Barry White Skrevet 29. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2005 wheee...jeg flasha tilbake, men så oppdaga jeg at cden jeg brente med modda brenner funka lell....så da flasha jeg en gang til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå