chokke Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 På dette bilde jeg legger ved så ser dere jeg kan lage earth vest eller noe, men har kun 164 i skill. Dette har skjedd pga at undercity sliter sinnsykt og min skill ikke øker, har lagd 7 silk headband uten hell. Lenke til kommentar
X672 Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Nå veit ikkje eg ka som gjer att du kan lage den vesten med 164 skills (Thottbot seier 170) kan vera dei har endra på det etter patchen... Kan vera det er lag eller no? Har du prøvd å logge ut og inn igjen? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 28. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2005 nei, historien er som følger: Hadde problemer med å komme meg til undercity, når jeg klarte det gikk jeg til tailor for å trene, der fikk jeg skillen fra 163 til 170 og lærte vesten, så ble jeg disconnecta og jeg kunne lage vestne, men skillen ble tilbakesilt. Lenke til kommentar
haarod Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Herregud, blit utrolig lei av "kontakt GM" svar. Det er veldig lite de kan gjøre skal jeg si deg, har hatt utrolig masse problemer etter patchen og GM's har vært "unable to do something" de fleste ganger. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 .. Men det koster jo ikke en dritt å kontakte en GM, så da er det jo like greit at han gjør det? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 28. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2005 hmmm, her har vi problemer, da kontakter vi gm... "jeg får ikke til varen med en gang, da sender vi den tilbake...." Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Herregud, blit utrolig lei av "kontakt GM" svar. Det er veldig lite de kan gjøre skal jeg si deg, har hatt utrolig masse problemer etter patchen og GM's har vært "unable to do something" de fleste ganger. Hva annet skal man gjøre da? Eneste fornuftige å gjøre er jo faktisk å kontakte de som har annsvaret for spillet, nemmelig GM's.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå