pskard Skrevet 20. november 2001 Del Skrevet 20. november 2001 Lurte på hva dere synes om annonsen vi har lagt på forsiden vår (for databutikken -> tekstannonse). Vi mener at det burde være mindre støyende for dere med slike tekstannonser i forhold til blinkende banerer eller full format annonser. Kom med tilbakemeldinger på hva dere synes! Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 20. november 2001 Del Skrevet 20. november 2001 Ignorerer alle bannere og all annen reklame på nettet så det irriterer meg ikke. Ikke noe problem å ignorere denne tekst annonsen heller, men det er nok enda lettere å "luke bort" vanlige bildeannonser. Tekst er noe man normalt leser så det er litt uvant. Men hva er best for annonsører? Antagelig slik komplett har det oppe i høyre hjerne på forsida, men de hadde ikke trengt å bruke et bilde på at det er komplett.no sitt ukens tilbud. Vi ser uansett at det er fra komplett. Hadde vært bedre hvis begge de to bildene var tilbud. Er tilbudet interessant så klikker jeg meg inn(dvs jeg skriver inn adressen til komplett klikker aldri på bannere). Lenke til kommentar
Dipso Skrevet 20. november 2001 Del Skrevet 20. november 2001 Jeg synes det er bra. Trur faktisk det er bra sånn rent markedsføringsmessig også, for som han ovenfor sier er det veldig lett å bare overse reklamer som er blinkende og plagsomme bannere. dessuten finnes det jo progz som filtrer bort bannere, det slipper annonsøren å bekjymre seg over når det ligger i klartekst. Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 20. november 2001 Del Skrevet 20. november 2001 Bra markedsføringsmessig.. Ofte er brukere vant til bannere..Så denne type annonser er litt "annerledes".. Hmm..Eg lurer på å reklamere for eit myggsprei produkt.. Ha eit stort bilde av ein mygg som popup... Veldig mange popup... :wink: Lenke til kommentar
formannen Skrevet 20. november 2001 Del Skrevet 20. november 2001 Jeg mener de bør holde seg unna denne sort reklame. Dersom det skulle ha noe slikt burde de ha lagt en ny seksjon om de gode tilbudene osv. Jeg mener at jeg las noe om en tilbudsdatabase her på hardware.no. Der er plassen for slik reklame. Lenke til kommentar
pskard Skrevet 20. november 2001 Forfatter Del Skrevet 20. november 2001 Quote: On 2001-11-20 14:43, formannen skrev:Jeg mener de bør holde seg unna denne sort reklame. Dersom det skulle ha noe slikt burde de ha lagt en ny seksjon om de gode tilbudene osv. Jeg mener at jeg las noe om en tilbudsdatabase her på hardware.no. Der er plassen for slik reklame. I den ideele verden: ja! Dessverre er det slik at vi også må tjene penger. Uten det må vi legge ned siden og da håper jeg at du mener litt reklame er bedre enn ingen HW :smile: Spørsmålet blir heller hvordan få reklamen minst mulig støyende for dere og best mulig for annonsørene... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå