another_visitor Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Hei ! Jeg trenger nytt hovedkort, prosessor. RAM & skjermkort, ser at det kan være en del å spare på å handle på Ebay (selv inc fortolling, noe kan også tas inn tollfritt dersom det sendes på riktig måte). Har noen erfaringer med handel på Ebay, eller fra nettbutikker i utlandet generelt ? Når det gjelder garanti må vel det man handler som regel sendes til utlandet dersom noe skjer, dette kan være en ulempe. Men en annen ting jeg tenker på er den generelle forbrukergarantien her hjemme (5 år), vet noen om denne erfaringsmessig kommer til bruk på PC komponenter (foruten harddisker vil jeg tro..) ? Mvh, Markus~ Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 er ikke E-bay ett auksjonssted? Da handler du vel av privatpersjoner? Så da får du vel ingen garanti i det hele tatt.. AtW Lenke til kommentar
tunam85 Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 jeg har handlet på ebay.ingen svindling.les feedbacksene og hvilke varer han har solgt før du handler! Lenke til kommentar
tunam85 Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 jeg har handlet på ebay.ingen svindling.les feedbacksene og hvilke varer han har solgt før du handler!når du får ting så billig,så burde du regne med at det ikke er full garanti på varene.mem jeg syns det er verdt prisen. Lenke til kommentar
Energi Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Jeg har handlet en god del på ebay. Har kjøpt alt fra hele pcer, skjermkort, digitale kameraer til fjernstyrt bil. Sjekk feedback fra de du kjøper fra, ikke kjøp fra noen med mindre enn 100 positive. Stemmer ikke at det bare er privatpersoner, jeg handler som oftest hos firmaer som har hele virksomheten sin på ebay. Forsikre deg om at de sender til Europe og hør hva de skal ha i porto. Sender de med UPS/Fedex/DHL kommer det rett på døren din. Kjapt som f..., rekorden er 48 timer fra Arkansas til min dør her i Stavanger! Det er ikke toll på datavarer, skal betale moms på de. Kan være heldig å slippe unna. Når det gjelder garanti er jeg litt usikker. Burde egentlig kunne bytte defekte kjente merker her også. Kjøpte et Olympus digital kamera og det var det World garanti på, hadde det til reperasjon her hjemme uten problemer. Ebay har egne auksjonssider i Sverige og England, du kan jo se om du finner tingene like billig . Lykke til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå