Gå til innhold

ut2006 kommer endelig


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Høyrest feitt ut, men håper dei vil bruke namnet Unreal Tournament 3. Ellers var det deilig å sjå at dei har droppa skit-spelmodusene bombing run og domination.

domination eier alt!

 

riktignok ikke 2k4 sin versjon av domination da, men UT sin originale domination modus er absolutt konge :D:w00t::love:

 

og jo, håper de dropper årstall i navnet, er bare tåpelig, kan vel være litt mer originale? :p

 

/daC!

Lenke til kommentar
Jeg er ikke enig I deg der... Jeg synes Double Domination var et perfekt lagspill, man trengte rett og slett å bruke taktikk for a vinne det var likssom ikke sånn bare enkelt...

Men DM og CTF vil alltid være de beste modusene I Unereal Turnament.

Vel, eg har spelt nokre kampar ddom i ein klan. I quad cupen i UT2k3 og nw mix cupen i UT2k4 på clanbase. Greit nok at me ikkje brukte anna taktikk enn at dei tre svakaste fraggerane skulle heile tida gå til punkt A, mens dei to sterkaste heile tida skulle gå til punkt B. Allikevel vann me dei fleste gongane. (Så eg tør påstå at taktikk har mykje meir å seie i tdm og ctf).

Hovudpoenget til å ta det vekk var ikkje det da. Men dette:

 

Activity by Mod

Rank Name Online Now Names in 31 Days

 

1 Onslaught 604 82,708

2 Capture The Flag 376 55,343

3 Deathmatch 349 64,671

4 Assault 196 23,653

5 Teamgame 159 40,168

6 Invasion 103 12,344

7 Red Orchestra 76 7,576

8 Vehicle Capture The Flag 59 8,858

9 Instagib Capture The Flag 47 12,926

10 Frag Ops 43 2,472

11 SAS: Into The Lions Den 28 737

12 Bombingrun 23 6,742

13 Last Man Standing 20 6,059

14 CarBall 12 774

15 Jailbreak 8 1,718

16 Deathball 7 1,356

17 Fraghouse Invasion 4 506

18 DodgeBall 2 1,088

19 Duel Game 0 1,562

20 Double Domination 0 957

 

kjelde: www.csports.net

Endret av fenris1911
Lenke til kommentar
Lurer på hva system requirements man kommer til å måtte ha jeg....

Skummelt syntest jeg

Håper ikke det blir noe overkill stsytem requirements, men så kommer spillet i 2006 så regner med at jeg får meg ny PC til da. :w00t: Ellers så ser det veldig loveden ut, men likte ikke UT2004 av en eller an rar grunn. :p

Lenke til kommentar
Ja, (double) domination var berre ein vits i UT2kx. Så lika greit at dei berre har tatt det vekk. Håper dei tar vekk instagib òg... Aller helst ville eg sett kun DM og CTF, men ein må vel ha kjøretøy for å selge spelet til dei som blir lei av spelet etter to veker.....

*giiiisp* ta vekk instagib, er De mentalt skadet mann!

 

fra spøk til revolver, instagib er det jeg har spilt mest, takk og lov for mutators.

Lenke til kommentar
Lurer på hva system requirements man kommer til å måtte ha jeg....

Skummelt syntest jeg

Håper ikke det blir noe overkill stsytem requirements, men så kommer spillet i 2006 så regner med at jeg får meg ny PC til da. :w00t: Ellers så ser det veldig loveden ut, men likte ikke UT2004 av en eller an rar grunn. :p

næh, de (epic) sier at UE3 skal kunne kjøres på dagens maskinvare, så når neste UT kommer så koster ikke daegsnstate-of-the-hard hardware særlig mye siden det da er nyere og kraftigere hardware ute, men innen den tid så har sikkert godt og vel en ca 50% av bare dette forumets brukere oppgradert eller fått seg helt ny maskin allikevel.

personlig tror jeg ikke systemkrava til UE3 blir så forferdelige

 

/daC!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...