sir-alex Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Jeg har et lite problem. Jeg har en panasonic x700, den har kamera,,ir bluetooth osv. Jeg har kjøpt sånn "bluetooth dongle" til pcen, og jeg kan lett overføre filer fra pcen til mobilen. Men jeg sliter med og overføre bildene fra mobilen til pcen, finnes det noe spesielt programm for det? eller er det noen som kan hjelpe meg? På forhånd takk Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 legg inn programmet fra cdn og prøv det, har du gjort det? Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 28. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2005 Jeg har gjort det,, men nå prøvde jeg litt igjen. Jeg fant et bilde på mobilen,,,trykket send via bluetooth,, så fant den data maskinen,,så trykka jeg send,,, så kom det opp på mobilen"kan ikke etablere bluetooth-tilkobling" Lenke til kommentar
Lou Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Du må sikkert velge "Motta fil" på pc'en. Dersom du får mer kluss, så anbefaler jeg at du avinstallerer programvaren som fulgte med usb dongelen. Det fungerte for meg Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 28. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2005 Finnes det ingen brukervendlig programm for dette? Lenke til kommentar
Lou Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Jeg bruker XP med SP2, og trenger ikke noe program. Du plugger den bare i. Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 28. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2005 Nå har jeg uninstalert programmet,,,og dne er plugga i,,jeg klarerFINT og overføre fra pcen til mobilen med ikke omvendt!!! Lenke til kommentar
Lou Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Når du sender, høyreklikker du på bluetooth ikonet og velger "send fil"? Fungerer ikke "motta fil"? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå