Ducklink Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 (endret) Modell nr:HPC-360-202 Poweret mitt gikk siste dagen på TG (søndag) Slo på pcen etter litt søvn deretter pakka jeg såveposen så så jeg att pcen var av Det jeg lurer på er det noen form for sikrig i poweret å ja jeg har prøvd å "jumpstarte det" Endret 28. mars 2005 av Ducklink Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 kommer ann på alderen men er den gammel er det glassikring som er blåst, hvis ikke kan det være auto som slår seg på etter en tid hvis du tar ut stikkontakten Lenke til kommentar
Ducklink Skrevet 28. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2005 (endret) Nei er ny har å prød den ett døgn etter på å den funker ikke Endret 28. mars 2005 av Ducklink Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Det sitter nok en eller annen sikring, skru det opp å se om du finner noe som kan minne om det Lenke til kommentar
Ducklink Skrevet 29. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2005 (endret) Jeg får strøm på 5v sb (stanby) hva (eller hvordan ser den ut) er det som får poweret til å kicke inn? Driver å feilsøker se men kan jo ikke noe om trafoer OL Endret 29. mars 2005 av Ducklink Lenke til kommentar
Ducklink Skrevet 29. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2005 Kjente nettopp att den ene ribba var varm så jeg slo av poweret, deretter glanet jeg litt rundt før jeg kjente på ribba igjen. Fikk SKIKKELIG støt første gangen d har rista i hele kroppen. Så hvis ingen her har forslag til hva jeg skal se etter/på så gir jeg opp Lenke til kommentar
ok2k Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Hehe, da er du i allfall sikker på at kondensatorene dine er i orden Men hadde jeg vært deg, ville jeg fått en med litt peiling til å se på det... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå