Xecuter Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Noen som huskr den gode gamle Nintendoen?? husker dere spillene?? skulle gjerne hatt noen... det var jo morsomme spill... har skaffet meg Super Mario og Star Wars takker for flere Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 (endret) savner heller sega, med sonic, dynamite headdy lemmings, ninjaturtles.osv de nintemndospilla kan du jo kjøppe til en formue til gameboy fler nintendospill? . DONKEYKONG!! Endret 28. mars 2005 av norma_saw Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 savner heller sega, med sonic, dynamite headdy lemmings, ninjaturtles.osv de nintemndospilla kan du jo kjøppe til en formue til gameboy fler nintendospill? . DONKEYKONG!! Helt enig digger Sonic og mange av de andre sega spillene. Drit kjipt med en feit træg rørleger. Sega var til og med først ute med håndholt spillemaskin med farge skjerm. Lemmings rocker også, kan lastes ned på http://www.abandonia.com er abandonwere nå. Lenke til kommentar
kanariz Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 er de spillene til xbox eller pc??? Lenke til kommentar
mago Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 (endret) er de spillene til xbox eller pc??? Ikke i utgangspungtet, men med emulator kan man spille disse, både på PC og (chippa)xbox Endret 29. mars 2005 av mago Lenke til kommentar
TCi Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Gode klassikere: - Gunsmoke - Contra/Robotech - Little Nemo the Dreammaster - Duck Tales - Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 mmmm.... NES.... Jeg har fortsatt NES jeg! Genial den! Du trenger alle mario spillene så klart. Jeg husker ikke navna på alle spillene, siden søsteren min har tatt den med seg på en hybel nå Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Super mario 1 Super mario 2 Super mario 3 Megaman 1 Megaman 2 etc til Megaman 6 mener jeg det var De gode gamle klassikerne. Sukk. Lenke til kommentar
Maverick of Zoot Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Ett eller annet fotballspill, der hvor man kunne få ballen til å blinke og få superfart ved å ta brasse spark, noen som husker det? Også Super Mario 3, digger dem vaskebjørn øra på hatten. Lenke til kommentar
Duckhunter Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Castlevania 1-3 (Nr.3 hadde til og med en extra Chip i selve spillekasetten som tillot flere farger....meget bra grafikk til NES å være!!) Megaman-serien Metroid (vanskelig å finne fram, men husker tilbake på det med smil rundt munnen ) Super Mario Bros. 1-3 Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Ett eller annet fotballspill, der hvor man kunne få ballen til å blinke og få superfart ved å ta brasse spark, noen som husker det? Det spillet har jeg ! dessverre har jeg ikke det her nå, men jeg tror det var noe med soccer et eller annet . Spør du meg er det det beste fotballspillet noensinne laget. Alle disse moderne fifa spillene og slikt blir bare kjedelig i sammenligning Lenke til kommentar
M-J Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 har både nes "konsolen" o rundt 700 spill på pc`n.. men noen som husker hva det fottball spillet heter?? har det på nes`n men finner ikke discken.. så tenkte og finne det igjen på pc`n.. men jævlig tungvindt og lete.. hehe Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 (endret) Ett eller annet fotballspill, der hvor man kunne få ballen til å blinke og få superfart ved å ta brasse spark, noen som husker det? Det spillet har jeg ! dessverre har jeg ikke det her nå, men jeg tror det var noe med soccer et eller annet . Spør du meg er det det beste fotballspillet noensinne laget. Alle disse moderne fifa spillene og slikt blir bare kjedelig i sammenligning World Cup / World Cup Soccer (alt etter verdensdel tror jeg) Har det originalt på min gamle NES, med 4 kontrollere trådløst tilkoblet. Sjefs i 4-player! Bruk Mexico, de har det beste "supertrikset" (man scorer ALLTID med det). Figurene i spillet (heter det modellene?) er de samme som i spillet Street Gangs, et annet spill som det absolutt er verdt å få med seg!! Edit: Endret 1. april 2005 av Vandalen Lenke til kommentar
M-J Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 woow faent spillet inni skapet jeg å.. men har dessverre ike klart og skaffe mer en 2 kontroller.. husker farfar hadde en sånn adapter at han kunne spille 4. men han prestret og kaste hele drittn fordi han fikk sofaen nærmere tv`n en før. han hadde nemelig hatt den saken for og få lenger lednign.. men by the way konge spill. da er det bare og koble opp igjen da:p er lenge sidene sit.. noen som veit om noen butikker i drammens området hvor man kan skaffe gamle nes spill fortsatt? Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Jeg har en gammel Nes, alt for mange kontreoller og en del spill såtende her et sted, det er og blir den beste konsollen noensinne. Lenke til kommentar
Currybomb Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Jo Street fighter, og Power rangers. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå