Gå til innhold

Gode, gamle NES spill

Xecuter

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
savner heller sega, med sonic, dynamite headdy lemmings, ninjaturtles.osv

de nintemndospilla kan du jo kjøppe til en formue til gameboy

fler nintendospill? . DONKEYKONG!!

Helt enig digger Sonic og mange av de andre sega spillene. Drit kjipt med en feit træg rørleger. Sega var til og med først ute med håndholt spillemaskin med farge skjerm.

Lemmings rocker også, kan lastes ned på http://www.abandonia.com

er abandonwere nå.

Lenke til kommentar

Castlevania 1-3 (Nr.3 hadde til og med en extra Chip i selve spillekasetten som tillot flere farger....meget bra grafikk til NES å være!!)

Megaman-serien

Metroid (vanskelig å finne fram, men husker tilbake på det med smil rundt munnen :) )

Super Mario Bros. 1-3

Lenke til kommentar
Ett eller annet fotballspill, der hvor man kunne få ballen til å blinke og få superfart ved å ta brasse spark, noen som husker det?

Det spillet har jeg :tease: ! dessverre har jeg ikke det her nå, men jeg tror det var noe med soccer et eller annet :hmm: . Spør du meg er det det beste fotballspillet noensinne laget. Alle disse moderne fifa spillene og slikt blir bare kjedelig i sammenligning :thumbdown:

Lenke til kommentar

har både nes "konsolen" o rundt 700 spill på pc`n.. men noen som husker hva det fottball spillet heter?? har det på nes`n men finner ikke discken.. så tenkte og finne det igjen på pc`n.. men jævlig tungvindt og lete.. hehe

Lenke til kommentar
Ett eller annet fotballspill, der hvor man kunne få ballen til å blinke og få superfart ved å ta brasse spark, noen som husker det?

Det spillet har jeg :tease: ! dessverre har jeg ikke det her nå, men jeg tror det var noe med soccer et eller annet :hmm: . Spør du meg er det det beste fotballspillet noensinne laget. Alle disse moderne fifa spillene og slikt blir bare kjedelig i sammenligning :thumbdown:

World Cup / World Cup Soccer (alt etter verdensdel tror jeg)

Har det originalt på min gamle NES, med 4 kontrollere trådløst tilkoblet. Sjefs i 4-player! Bruk Mexico, de har det beste "supertrikset" (man scorer ALLTID med det).

Figurene i spillet (heter det modellene?) er de samme som i spillet Street Gangs, et annet spill som det absolutt er verdt å få med seg!!

Edit: World_Cup_boxback.jpg

Endret av Vandalen
Lenke til kommentar

woow faent spillet inni skapet jeg å.. men har dessverre ike klart og skaffe mer en 2 kontroller.. husker farfar hadde en sånn adapter at han kunne spille 4. men han prestret og kaste hele drittn fordi han fikk sofaen nærmere tv`n en før. han hadde nemelig hatt den saken for og få lenger lednign.. men by the way konge spill. da er det bare og koble opp igjen da:p er lenge sidene sit.. noen som veit om noen butikker i drammens området hvor man kan skaffe gamle nes spill fortsatt?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...