Lokaltog Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Siden har spurte om html-koden for dette, synes jeg det var passende å svare med det jeg gjorde.. ... likevel er koden min bedre enn den du disket opp med. Uansett hvordan du snur og vender på det. Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Siden har spurte om html-koden for dette, synes jeg det var passende å svare med det jeg gjorde.. ... likevel er koden min bedre enn den du disket opp med. Uansett hvordan du snur og vender på det. Hehe, jo da, sant nok det, men uansett Hørtes litt ut som "faren min har større tiss enn din, så... ædda bædda.." Lenke til kommentar
Yonaz Skrevet 30. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2005 mange som er god i html her ,Jeg er pro Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 (endret) mange som er god i html her ,Jeg er pro Øh, ja vel. Endret 30. mars 2005 av Lokaltog Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 (endret) Skriv: <p><font color=pink>Se jeg skriver rosa!!</font><p> <p><font color=pink>Jeg skriver rosa</font></p> Endret 2. april 2005 av Hrisebro Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 (endret) Skriv: <p><font color=pink>Se jeg skriver rosa!!</font><p> <p><font color=pink>Jeg skriver rosa</font></p> Av og til lurer jeg på hva som feiler folk på forumet her. Aller først må jeg spørre hva som er poenget med å lære bort bruken av eldgamle, utgåtte elementer som <font>. Slik får man rosa skrift som kan brukes uten problemer i alle doctyper bortsett fra XHTML 1.1 (der style-attributten er merket som utgått, for å skille innhold fullstendig fra presentasjon): <span style="color:#ff00de">Denne teksten er rosa</span> Endret 2. april 2005 av Lokaltog Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå