Hjelp!!! Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Hei. Eg vurderer å skaffe meg ein ekstern brennar, tenkte på detta med denna. Men så trur eg at eg leste noko om at NEC ikkje anbefalte å ha NEC brennera i eksterne kabinett, er det tilfelle eller? Visst det er tilfelle, kva slags brennar bør eg då satse på? Er det eksterne dvd kabinette someg linka til bra eller? Lenke til kommentar
bengh Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Mulig det er noe med at overføringshasigheten kan begrense max brennehasighet, men så lenge man kan bruke eksterne harddisker skulle det vel gå greit med eksterne brennere ? PS. Ikke alle USB2 porter gir full USB2 hastighet noe som kan variere fra merke til merke og det som ikke funker for deg kan funke greit hos en annen og omvendt. Sikkert noen med erfaring her ? Lenke til kommentar
Launch Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Har det Zynet kabinettet og en Nec 3520A, fungerer utmerket. Ikke opplevd problemer med mating av data under brenning og det går like raskt som om den skulle vært intern og tilkoblet ATA/IDE kabelen Lenke til kommentar
Hjelp!!! Skrevet 29. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2005 Eg fekk inntrykket av at det ikkje var det beste med NEC brenner i eksternt kabinett pga deg som EinarB skriver i denna posten(nederst på sida). Har det noke å sei? Lenke til kommentar
Hjelp!!! Skrevet 2. april 2005 Forfatter Del Skrevet 2. april 2005 Skal eg bry meg om det eller? Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Erfaringer: USB2.0: maks 14x Firewire: så å si 16x Anbefaler derfor zynet med firewire mulighet. Dog ingen problemer på usb så lenge du brenner på 12x og lavere hastighet. Lenke til kommentar
Hjelp!!! Skrevet 2. april 2005 Forfatter Del Skrevet 2. april 2005 må eg ha kjøpe zynet adapter i tillegg eller får eg det med? Kva er Firewire? Har eg den tilkoblingsmuligheiten på dataen? Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Har du en ny (ihvertfall på nyere enn 1 år gammel) PC har du oftest firewire også. Men for all del, du kan jo brenne opp til 12x som er helt greit det også på USB 2.0 Strømforsyning følger med ja - så du trenger ikke kjøpe dette også. Lenke til kommentar
Hjelp!!! Skrevet 16. april 2005 Forfatter Del Skrevet 16. april 2005 Fant denne som er billigere. Er det noken som har erfaring med den? Lenke til kommentar
chrisege Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Fant denne som er billigere.Er det noken som har erfaring med den? Bare dårlige erfaringer: Lang leveringstid, svarer aldri på mail. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå