PSV Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Kan dere legge til Everquest II på Spillforum - for de mest omdiskuterte spillene.. dette spillet tror jeg det er mange som vil ha akkurat der... Lenke til kommentar
TST Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 De siste 90 dagene er det kun 12 tråder med EverQuest i emnetittel. Derfor er det dessverre ikke aktuelt med egen kategori for verken EverQuest 2 eller EverQuest-serien samlet. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Har ikke sett så mange tråder en gang, jeg. Litt Off-topic: TST: Fikk du ikke PM'en min? Den angående SWAT4 cover-bildet som dere har glemt å lagt ut? Lenke til kommentar
Tahiro Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 På en måte skjønner jeg at Gamer.no lager seksjoner for spill som er populære men som ett logisk vesen jeg er så blir det litt feil likevel Naturligvis så mener dere at det må være mange tråder med Everquest 2 laget av Gamer.no brukere for at det skal få sin plass innpå forumet. Personlig tror jeg mange har fattet interresse for EQ2 om dere hadde laget en seksjon viet til det spillet. Hadde dere gjort det så hadde EQ2 spillerne begynnt å poste her om sine eventyr. Everquest serien har en helt ekstremt stor brukerbase og for å ikke snakke om City of Heroes som har helt tatt av her i Norge. Til og med Matrix Online har blitt sluppet nå som er revolusjonerende for å si det mildt innen MMORPG sjangeren. Dette er spill dere burde ha viet egne seksjoner til. Lenke til kommentar
TST Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Personlig tror jeg mange har fattet interresse for EQ2 om dere hadde laget en seksjon viet til det spillet. Hadde dere gjort det så hadde EQ2 spillerne begynnt å poste her om sine eventyr. Dette argumentet har blitt brukt før, og det fungerer ikke slik. Det har vi testet ut (og brent oss på) en gang for mye. Et spill som kun har 12 tråder i løpet av de siste 90 dagene blir ikke kjempepopulært av å få egen kategori. Og hvis vi likevel skulle velge å opprette en kategori basert på denne argumentasjonen, så er vi nødt til å opprette minst 100 andre kategorier til andre spill som "kan bli kjempepopulære om de får egne kategorier". Det kommer vi aldri til å gjøre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå