Backbone Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Man skulle kunnet hatt mulighet til å legge ned / slette sine egne Topicer / tråder, slik at unødvendige greier ligger å tar opp plass Lenke til kommentar
BKB Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Enig der, pleier å se over mine egne innlegg og topics. Og ser de har vært inaktive lenge. Men får ikke slettet. Lenke til kommentar
MRN Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Med den "evigvarende" retten som Hardware Online AS har, så kan du ikke slette innleggene dine. Men jeg støtter den idéen om at trådstarter kan selv velge når han/hun vil stenge ned tråden (lukke) når trådstarter føler får det. Ønsker trådstarter hjelp til noe, og har fått det, så kan trådstarter si "nok off-topic, jeg stenger". Misbruket kan skje hvis en trådstarter åpner en tråd og stenger før spørsmålet blir ferdig diskutert. Det er gøy å drømme Lenke til kommentar
Backbone Skrevet 28. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2005 (endret) Jepp. det ville sikkert spart hardware for mye plass på serverene sine også, eller hva det nå enn er de lagrer hele greia på Endret 28. mars 2005 av Backbone Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Feilpostet, flyttes fra Tilbakemeldinger (Overklokking.no) til Tilbakemeldinger om forumet. Hva er vitsen med å slette trådene når man har fått svar på det man lurer på? En viktig del av forumet er muligheten til å søke i gamle tråder etter andre som har samme problem som en selv. Lenke til kommentar
Backbone Skrevet 28. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2005 Vel, det ville sikkert spart dere for plass, men det er ikke mitt problem. Iallefall JEG ville gjerne valgt å kunne ha muligheten til å Slette tråden jeg har svart på, i "mine innlegg" på venstresiden... Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 (endret) QUOTE (Backbone @ 28/03/2005 : 08:34)Vel, det ville sikkert spart dere for plass, men det er ikke mitt problem. Ren tekst tar veldig liten plass. For en stund siden ble det sagt at alle innleggene kun tok opp ca. en gigabyte med plass på serveren. QUOTE Iallefall JEG ville gjerne valgt å kunne ha muligheten til å Slette tråden jeg har svart på, i "mine innlegg" på venstresiden... Dessuten, slette tråder du har svart på? Du vil altså kunne slette tråder, uavhengig av hvem som har startet den, så lenge du har lagt inn et svar? Uansett, jeg synes at å slette egne tråder er en dårlig ide, fordi det ødelegger til en viss grad for søkingne etter informasjon som har vært spurt om før. Dessuten, så er vel ikke tråden bare din lengere etter at du har fått svar på den. De som har brukt tid på å svare på den har også noe de skulle ha sagt. De måtte i så fall også være enig i at tråde slettes. Endret 28. mars 2005 av Orjanp Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 nei, slette de fra mine innlegglista jeg er enig med han der, det er enkelte tråder jeg ikke intyreserer meg for lengre, som foreksempel ferdige worklogs, som ny folk fortsettter å kommentere. Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Det med at trådstarter kan stenge siden egen tråd er faktisk ikke en så veldig dum idé. Man spør, får svar på det man lurer på, deretter kan man stenge tråden hvis den sklir ut. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Kan fort ende med mye tull og tøys fra noen medlemmer. F. eks "Slutt å tøys folkens, eller så stenger jeg tråden". Fortsetter med flaming: "Wannabe-moderator" osv.. Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 QUOTE (^Th0mas^ @ 28/03/2005 : 12:17) Kan fort ende med mye tull og tøys fra noen medlemmer. F. eks "Slutt å tøys folkens, eller så stenger jeg tråden". Fortsetter med flaming: "Wannabe-moderator" osv.. Da blir jo tråden stengt og det blir slutt på off topic-preiket. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg