Gå til innhold

Noen som husker Abit KT7?

Anbefalte innlegg

Noen som har fjerna den ekstra vifta på Abit KT7? Vifta lager et helt sinnsykt spetakkel, så jeg lurer på å fjerne den, men vet ikke hvilken funksjon den har.. Er det noe viktig som brenner opp hvis jeg kobler den ut?? Kan jo selvfølgelig bytte den ut med en roligere vifte, men jeg vet ikke om jeg gidder å gjøre så mye med et så gammelt hk..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg fjernet også vifta på mitt Abit KT7. Solgte systemet etter 1/2 år men har ikke hørt om problemer etter det.

Deretter kjøpte jeg meg et Abit KT7A-RAID og fjernet vifta på det også. Solgte det etter 1 år. og det funker fint ennå.

Du kan trygt fjerne vifta du.

Lenke til kommentar

hvorfor ikke sette på en ny?

Får jo tilsendt en ny større og bedre vederlagsfritt om du ringer dem du kjøpte kortet av.

Abit hadde prodfeil på en hel serie av viftene så dette er dem klar over.

I samme slengen da så får du jo byttet ut den gørra som sitter der med ny god kjølepasta.

Om du i hele tatt tenker på overklokking så har den lille vifta mye og si for stabiliteten din.

Men det er jo selvfølgelig en frivillig ting om du heller vil fjerne den da, selv om neppe abit hadde orket "kaste" bort 10 kroner ekstra på alle sine kort om det ikke var en mening med den?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...