Gå til innhold

Skal selge go-pc'en min.. hva kan jeg ta?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Totalt er de vel brukt ca. 15000kr på denne PC'en siden slutten av desember i fjor. Og nylig i overkant av 10000kr (mindre enn en måned siden).

Leste nettopp annonsen din på QXL,

http://my.qxl.no/accdb/viewItem.asp?IDI=17...um=2&Catg=11737 ...

Totalt er de vel brukt ca. 19000-20000kr på denne PC'en siden slutten av desember i fjor. Og nylig ca 11000kr (mindre enn en måned siden). I tillegg kommer tiden på og bygge denne saken. Har brukt MANGE timer på og bygge den perfekt, skjule kabler mest mulig, og fått ting til og se pent ut!

Du har plutselig brukt 4-5k mer på PC'en siden desember, enn da du skrev innlegget her? Men kun 1k mer i det siste... går ikke helt opp dette her gjør det vel...

Trond

Sjekka kvitteringene mine før jeg la ut annonsen på QXL, så da ble det faktisk litt høyere sum :) dessuten tok jeg ikke med tastatur, mus, musmatte (alene en verdi på ca 1500-1700kr) i summen jeg la ut her, pluss endel småting til.

Fikk forøvrig 12500 for den på QXL. Dog har jeg ikke fått svar fra budvinner enda, og skylder QXL 320kr allerede.. Hmm :hmm:

Endret av bidz
Lenke til kommentar
problemet er bare at totalprisen blir høy ifht. at Hardwaren er ganske ordinær ( GPU er bra da)

Sånn er det jo dessverre med hw. Man betalter jo i dyre dommer, og når noe nytt kommer som ofte bare er marginalt bedre så detter prisen. Det er jo derfor ganske naturlig at folk vil selge for høyest mulig pris. Så lenge ikke specs og ny pris er helt på trynet overdrevet og fabrikkert så er det jo ikke noe galt i å prøve å få en høy pris. Kjøperen er kanskje en person som ikke kan modde selv, og man får såvidt jeg vet omtrent ikke kjøpt ferdig modda pcer i vanlige webshops. Det er til syvende å sist markedet som bestemmer prisen. ;)

Lenke til kommentar
problemet er bare at totalprisen blir høy ifht. at Hardwaren er ganske ordinær ( GPU er bra da)

Sånn er det jo dessverre med hw. Man betalter jo i dyre dommer, og når noe nytt kommer som ofte bare er marginalt bedre så detter prisen. Det er jo derfor ganske naturlig at folk vil selge for høyest mulig pris. Så lenge ikke specs og ny pris er helt på trynet overdrevet og fabrikkert så er det jo ikke noe galt i å prøve å få en høy pris. Kjøperen er kanskje en person som ikke kan modde selv, og man får såvidt jeg vet omtrent ikke kjøpt ferdig modda pcer i vanlige webshops. Det er til syvende å sist markedet som bestemmer prisen. ;)

kloke ord :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...