lokeland Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Jupp.. Helt sprø! Er jo blitt bygd mye lignende før da.. Synes heller ikke det er så tøft som jeg syntes første gang jeg så sånt! Lenke til kommentar
sigen Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 noen som har sett den 24-melk reklamen? bygge kjøleskap inne i skjermen det hadde vert noe det Det er mulig, men kjøleegenskapene og plassen blir minimal (ca. plass til en 0,5l, eller noen brusbokser i en 19") Det blir jo nesten det samme som den moden der de brukte en vanlig CRT-skjerm, ribbet CRT-skjermen, erstattet all innmaten med hw, og selve glasset forran med en LCD-skjerm (tror det var her jeg så det for lenge siden Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 dette med kjøleskap i PCen var noe jeg faktisk tenkte på for en stund siden... kom frem til at hvis jeg skulle ha vannkjøling tenkte jeg å lage 2 kjøleblokker og skaffe 2 peltier og mekke en boks i alu... jeg hadde tenkt å ha dette i toppen av PCen istedet for 2 CDstasjoner.. men det ble litt dårlig plass + at jeg har enda ikke gidde å mekke ferdig vannkjølinga. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Fant visst et bilde til av den kaffetrakter modden: http://www.cyberbox.dk/gallery/b1/25.jpg Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Ja den reklamen er litt kul ja...hehe... Hvis man lager en "isboks" inne i maskinen, sånn at du kan kjøle ned Cola'en, vil sikkert den "kjøleboksen" også kjøle kabinettet eller? (Hilsen en IKKE kaffedrikker) Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Må jo være fullt mulig og modde en kjøleboks elns til en pc, eller modde en kjøle boks inn i en pc.. det hadde jo vært drit tøft og hatt da Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Hei. Satt å funderte på hvordan det ville være å bygge inn en liten kaffetrakter i kabinettet. Er det noen som har prøvd ut dette? Ja, har sett en fyr som har gjort det Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 (endret) Slettet. Endret 24. mai 2008 av funkyboJ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå