El Netzor Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Hei! Jeg håller på med et prosjekt og har tenkt og spørre Microplex om de vil sponse meg. Men jeg vet ikke hvor jeg skal sende inn mail ? Noen som kan hjelpe meg? Tror denne er feilpostet men fant ingen andre plasser, kan moderator flytte den eventuelt? El Netzor Lenke til kommentar
xcase Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 bortkasta tid.. 1) dem sponser ingen 2) ingen sponser bare et prosjekt ut i løse luften Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 (endret) For det første skal det mye til for å skaffe sponsor! Første bud er å ha gode tegninger som viser at du vet hva du driver med. Om du har noen andre prosjekter, er det bare en fordel om du referer til de. Som du sikkert skjønner vil jo sponsorene få noe igjen for dette! Derfor er det lurt å tilby den klistremerke på kabinett ditt e.l. Skal du ha med kabinettet på f.eks. TG og ha det med i casemod konkurransen, burde du nevne dette. Det er fordi det betyr at flere ser klistremerket! Du sender mailen til den mest logiske adressa.. Salg f.eks.! Om du skal spørre Microplex, kan du sende til [email protected] ! (Kundesenter > Kontaktinformasjon) Gjerne spør flere! EDIT: Er noe sant i det xcase sier, dessverre. Men følger du tipsa over, og har litt flaks kan det godt hende du blir sponsa med noe de ser på som ekstra skrap! Endret 27. mars 2005 av Glisevask Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå