Øsse Skrevet 1. juli 2002 Del Skrevet 1. juli 2002 Har nettopp moddet kabbiset og laget hull ( to dager siden ) og kjøpte plexi på Clas Ohlson, det var for matt så jeg brukte det ikke. Noen som har prøvd å bruke skikkelig glass? Plxei blir jo aldri klarere enn det, glass er vanskeligere å ripe til. Hvis dere tenkter på vekt så er jo glass sannelig mye lettere en stålet som var der fra før, og at silikon biter godt på glass er jo ikke nytt... HAdde tenkt å prøve det, men har lyst å få noen tilbakemeldinger av noen som har prøvd det før. Lenke til kommentar
Bøgge Bakken Skrevet 1. juli 2002 Del Skrevet 1. juli 2002 Det skal ikke mye til og ripe glass. En par turer til LAn så har du nåk fått noe striper. Ulempen med glass er at det kan knuse. Skulle du være så uhelig og knuse glasset kan du risikere og få fulgt av glassbiter i PC-en. Plexiglass er omtren like klart som glass og einer seg bedre til dette området sysn jeg. Lenke til kommentar
drbass Skrevet 1. juli 2002 Del Skrevet 1. juli 2002 Det plexiglasset jeg kjøpte fra chlasern var helt fint. Sikker på at du har tatt av beskyttelses folien på begge sider? Lenke til kommentar
Øsse Skrevet 1. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2002 Quote: Den 2002-07-01 13:50, drbass skrev:Det plexiglasset jeg kjøpte fra chlasern var helt fint. Sikker på at du har tatt av beskyttelses folien på begge sider? Jeg er ikke svensk heller. Kanskje jeg må oppom å kjøpe nye. De var i hvertfall matt de jeg kjøpte. 24 * 34 cm. 2mm tykkelse. Betalte 21,- pr. stk. Lenke til kommentar
oceana Skrevet 1. juli 2002 Del Skrevet 1. juli 2002 plexi hos clas ohlson er da klar den, fatter ikke hvordan du har greid aa faa den til aa bli matt.... lykke til Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 1. juli 2002 Del Skrevet 1. juli 2002 Det du kanskje kan gjøre er å bruke lyseste solfilmen du finner og bruke den på innsiden. Da vil ikke ruten falle i tusen biter om den skulle bli fiklet for mye med. Tror jeg ville brukt noe med litt elastisitet når jeg skulle festet vanlig glass slik at det ikke sprekker så lett. Tror ikkel yseste solfilmen på biltema o.l. er så veldig mørk. Kult med rødt lys inni? Lenke til kommentar
drbass Skrevet 1. juli 2002 Del Skrevet 1. juli 2002 Er du ikke svensk? Det var merkelig, det virker sånn hvis du har klart å fått plexien matt Lenke til kommentar
Dings Skrevet 1. juli 2002 Del Skrevet 1. juli 2002 Det glasset du har kjøpt på Clas er ikke plexi.. Jeg har også brent meg på det... Det du har kjøpt er noe de markedsfører som plastglass. og ja, det er matt.. Du kan klare å få det klart ved å varme det, emn det blir ikke noe fint (en kamerat og jeg har prøvd...) Plexiglasset på Clas er derrimot helt klart... Lenke til kommentar
drbass Skrevet 2. juli 2002 Del Skrevet 2. juli 2002 Ja da fikk vi oppklart det problemet. Da hadde alle rett og ingen var svenske :smile: Lenke til kommentar
Øsse Skrevet 4. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2002 takk, takk. Jeg er bergensk, jeg. (Ikke mobb meg for det og, da ! ) :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå