Gå til innhold

bærbar data til max 13000 kr

Anbefalte innlegg

dette er det jeg legger mest vekt på:

Utseende: ikke så viktig, greit om den ikke veier så alt for mye

Grafikk: Den må være ganske bra, minste krav 128 mb

Skjerm: greit om den er over 15 t

Batteri: Burde holde over 3 timer

Harddisk: Minst 60

Prossesor: Den må være bra nok til å kjøre en del spill

Brenner: Den må ha DvD brenner

Håper dere finner noen bra pc ut av det :yes:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=5702

ganske ok pris for en såpass ok bærbar. denne har fått ganske god kritikk verden over, og masse positivt snakk om den her på forumet også. oppgrader den til 1024 minne så har du en grei laptop =)

whitebox selger også samme modell, men dem har lang leveringstid og for slakt her inne på forumet. selv har jeg ikke hatt noe som helst problem med dem, så det er opptil deg hvor du vil bestille. Netshop er min favoritt though ;)

Lenke til kommentar

Den han anbefalte er nok bra nok for deg. Joda, "kun" 64MB skjermkort har ikke allverdens betydning. Er vel ikke slik at alle 128 kort er bedre enn alle på 64?

Jeg har den selv, med 512MB RAM og DVD brenner. Storfornøyd! Det tror jeg også du vil bli.

Edit: en ekstra 512 brikke kan du vel finne billigere en annen plass. Evt. kjøpe den når du har penger til det :) Klarer deg med 512 i mellomtiden...

Endret av and_mit
Lenke til kommentar

er svært liten forskjell på m11 (mobility radeon 9700) med 64 mb\128 mb minne, så jeg tror ikke du skal legge deg så mye oppi dette. White box sin er ikke så dyr altså, setter du den med 1 gig minne og større hd så for du den for under budsjettet ditt. tror nok du kommer til å bli storfornøyd jeg altså =)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...