£€O Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Hei! Min far snakker om at vi skal importere en atv fra USA. Den skal være en fullblods crosser(ikke slik som de i Norge,TREIGE), 125ccm, gjør ca 140 km/t og koster rundt 15000-20000nok. Er det noen som veit om noe bedre? jeg har prøvd Honda trx250ex 2005 modell og syntes den var TAM (prøvd en del annet og). Jeg trodde den ville ha bra aks, fart og handlig men det var jo tvert imot det jeg hadde tenkt meg. Tyngeden er dårlig plassert, den går for lett på side hjula(måtte teste), den er treig(har en traktor-atv som er like rask), den skulle gjøre rundt 105km/t. Den har dårlig aks, dårlige bremser, dårlige skjermer, dårlig revers-system og kommer seg dårlig fram bare for å nevne noe.. Noen som kan si meg noen råe modeller? Ordentlige crosser-utgaver? Ikke Yamaha 660 Raptor f.eks. Erfaringer? £€O Lenke til kommentar
£€O Skrevet 28. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2005 ER DET INGEN HER SOM HAR KAN HJELPE??? HVORDAN FORUM ER DETTE A? KLARER DERE IKKE HJELPE???? £€o Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 hva med et bedre emne felt og en hyggligere tone? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Hvis ingen svarer på posten din så er det enten fordi du holder en uhøffelig tone, eller så er det pga folket rett og slett ikke kan svare på threaden din. Lenke til kommentar
£€O Skrevet 28. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2005 hehe! kanskje, men ingen har peil og da blir man irritert siden det er et motorforum.. kan noen med peil svare meg da? (hyggelig nok?????) £€O Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå