Gå til innhold

Den store heinotråden.

834HF42F242

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-IBL5Pam9QB
Jeg synes Heino er skremmende lik en som var med i en eller annen Olsen Banden Film, han dykkern med det Heino liknende håret å de Heino liknende solbrillene! Noen som skjønner hvem jeg mener!?

haha! :D

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Heino ruler gata!!! på amazon.de er MASSEVIS av Heino cd'er, vil så absolutt anbefale Heino's Hitmix som er hans 20 største hits mixet i en laanng kul mix!!!!!! Må jo også opplyse at vi på Rimi Bygdøy allè har spilt Heino julemusikk 2 år på rad. Bare å stikke innom i desember og høre herlig Heino!!!! :love::w00t:

Lenke til kommentar
  • 11 måneder senere...

Heino ja. Har desverre ikkje fått det privelegium å hørt noe av musikken hans enda, men mannen ser skadeskutt ut! Er det virelig INGEN bilder av han uten de sota brillene? Det skal han jaggu faen meg ha, og til å ha vert i rampelyset siden 60-tallet :ermm:

Respekt!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Heh. En kolega av Schmelck, ja. :--)

3974244[/snapback]

Stemmer det, hvordan gjettet du det? :p

Det er synd at det ikke er flere Heino elskere i Oslo, kunne tatt en Heino fest en gang. Hadde kunnet tatt bra av, tror det hadde blitt lite "babes"...

Btw, hørte noe ganske så spesielt her om dagen: "Excrementory Grindfuckers - Karamba, Karacho, ein Grindcore" SKIKKELIG hard/black (er ikke så inni metall sjnageren, men det er syke saker!) metall coverversjon av Karamba, Karacho, ein Whiskey...

Forresten: http://www.geocities.com/hollywood/5991/heinofaq.html <-The Heino FAQ version 1.0

- everything you always wanted to know about Heino but were afraid to ask... :!:

Visste du f.eks at Heino har vært med i en sketsj på Letterman (sikkert uten at han selv vet om det)...

Endret av schmelck
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...