schmelck.no Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Ah, dette var en herlig tråd! Har lenge vært en av Norges største Heino fans, vi hadde t.o.m. planer om å dra på rathaus café for å besøke han! Vi er så store fans, at det eneste vi tok med av musikk på en dansketur var 20 nonstop disco hit mix og sing mit heino 4, bare se her: Lenke til kommentar
Jan Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Noen som hvet hvorfor han driver med de brillene? Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Noen som hvet hvorfor han driver med de brillene? Ikke godt å si, vi tror at det er for å se tøff ut. Mine favoritt Heino briller er de hvor det står HEINO på siden med store glitrende bokstaver... Lenke til kommentar
DarkStarr Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Sorry ass, men heino ser ut som den værrste taperen. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Noen som hvet hvorfor han driver med de brillene? Ikke godt å si, vi tror at det er for å se tøff ut. Mine favoritt Heino briller er de hvor det står HEINO på siden med store glitrende bokstaver... Tror det er fordi øynene stikker ut på hver sin kant jeg. DarkStarr: Verste taperen? 98% i Tyskland vet hvem det er..kan godt si han lever godt. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 bare kopierer det jeg skrev i den andre tråden Heino (Heinz Georg Kramm) is one of the most famous singers in Germany. He (and his hair and shades) has been one of the best known personalities in Germany since the mid-1960's! Sang BizarreRecords Lenke til kommentar
vifteovn Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Må få tak i videon kor Steffan Raab får heile kafeen til Heino til å synga "hey ho motherfucker", sidan alle var 70+ fungerte det ganske bra. Men me skal vel ikkje dissa Heino sine fans i denne tråden? Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Noen som hvet hvorfor han driver med de brillene? Ikke godt å si, vi tror at det er for å se tøff ut. Mine favoritt Heino briller er de hvor det står HEINO på siden med store glitrende bokstaver... Disse? Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 28. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2005 (endret) En liten mandagsquote fra en tysk hjemmeside om Heino: Even though he only sings in German he had many American releases of his albums. Here is only of them. Endret 28. mars 2005 av anth Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Ser ut som om han bruker parykk på en del av bildene.. Lenke til kommentar
Overguard Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Jeg synes Heino er skremmende lik en som var med i en eller annen Olsen Banden Film, han dykkern med det Heino liknende håret å de Heino liknende solbrillene! Noen som skjønner hvem jeg mener!? Lenke til kommentar
DarkStarr Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Noen som hvet hvorfor han driver med de brillene? Ikke godt å si, vi tror at det er for å se tøff ut. Mine favoritt Heino briller er de hvor det står HEINO på siden med store glitrende bokstaver... Tror det er fordi øynene stikker ut på hver sin kant jeg. DarkStarr: Verste taperen? 98% i Tyskland vet hvem det er..kan godt si han lever godt. Se på han da? Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 28. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2005 (endret) @JokuM: Kremt! Fra første innlegg: Han ligner på den ene kjeltringen som var i olsenbandenfilmene. Han som fikk klemt pistolen flat under en bilknuser. Endret 28. mars 2005 av anth Lenke til kommentar
Overguard Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 (endret) @JokuM: Kremt! Fra første innlegg: Han ligner på den ene kjeltringen som var i olsenbandenfilmene. Han som fikk klemt pistolen flat under en bilknuser. Å jeg som mente å ha lest tråden grundig! Beklager det skal ikke gjenta seg, men det er iallefall flere som er enige med meg! Endret 28. mars 2005 av JokuM Lenke til kommentar
Veitafan Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Heino Jeg fikk sansen for heino i styggeste platecover tråden... Lenke til kommentar
Aurgjelme Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 for all del! død over heino! Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 28. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2005 @JokuM, bare artig! Han som spilte i olsenbanden var forresten utenlandsk..? Kan det være selveste Heino? Lenke til kommentar
Halvliter Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 (endret) Heino har slekt i Norge, eller så er det bare dei som er så heldige å ha samme etternamn som han! I Haugesund, der eg kjem frå, heiter naboen min Heino til etternamn, og ho er lege! Legger til litt opplysninger om Heino i Norge, frå Statistisk sentralbyrå: Du søkte på kvinnenavnet: Heino Det er 3, 2, 1 eller 0 kvinner som har Heino som første fornavn. ------- Du søkte på mannsnavnet: Heino Det er 9 menn som har Heino som første fornavn. Det er 3, 2, 1 eller 0 menn som har Heino som enestefornavn ------- Du søkte på etternavnet: Heino Det er 13 som har Heino som etternavn Edit: Ingen grunn til å dobbelposte. Han som spilte i olsenbanden var forresten utenlandsk..? Kan det være selveste Heino? Sjekka ut Internet Movie Database, http://www.imdb.com, og i filmen Olsenbanden tar gull (1972) er det Ole-Jørgen Nilsen som speler Ricco, den internasjonal svindleren. Beklager Endret 29. mars 2005 av Halvliter Lenke til kommentar
DarkStarr Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 for all del! død over heino! JA! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå