Crelle Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Hejsa.. Står og ska have et kamera hehe, vil ca give 1500 kr for et.. Hvad for et ska jeg vælge, det skal ikke bruges til prof. billeder eller noget bare sådan til at tage lidt billeder engang imellem.. kan se man sagtens kan få et Canon, Casio eller et andet godt mærke til den pris.. Men nogen konkrete bud ? mærke plus model Mvh Crelle.. Lenke til kommentar
Kigulu Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 jeg har ret gode erfaringer med Canon Ixus II, der er set på tilbud i det prisleje. Et næsten lige så gode kamera er Nikon Coolpix 2100 der vist har været helt nede omkring 1000 dkr. Men de kom begge frem for 1½-2 år siden, så der er muligvis nyere go bedre på markedet. Du kan evt. se billeder taget med de forskellige kameraer her: www.fotokritik.dk under kameraliste. Lenke til kommentar
Crelle Skrevet 28. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2005 Okii, mange tka for svaret.. Canon Powershot A400, hvad siger i til sådan et ? Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Er det ikke bedre å bruke litt mer penger og også få et bedre ett som du kan ha glede av lengre? Det ville jeg gjort Lenke til kommentar
Crelle Skrevet 28. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2005 Det er jo fordi jeg ikk ska ha et der ikke er så dyrt igen, da jeg ikke har brug for sådan et MEGA godt et.. Lenke til kommentar
Kigulu Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Se evt. her - jeg kender det ikke http://www.dpreview.com/reviews/read_opini...dkey=canon_a400 der kan du også sammeligne med andre kameraer under buying guides ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå