Syfer Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 (endret) jeg hadde en k700i, men den mista jeg. kan jeg da be om å få en samsung d500?den koster nå like mye som k700i gjorde da jeg kjøpte den tilf. jeg har vel krav på å få tilbake en tlf som kosta like mye? eller får jeg bare tilsendt en k700i, som jeg mista? Du får K700 eller en telefon til tilsvarende pris NÅ. Du må altså legge imellom 1500kr eller noe for å få en D500. han skal vel få for tilsvarende pris som telefonen kostet da han kjøpte den... eller er det galt siden han kan få k700i men ønsker en annen telefon ? Endret 18. april 2005 av Syfer Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 jeg hadde en k700i, men den mista jeg. kan jeg da be om å få en samsung d500?den koster nå like mye som k700i gjorde da jeg kjøpte den tilf. jeg har vel krav på å få tilbake en tlf som kosta like mye? eller får jeg bare tilsendt en k700i, som jeg mista? Du får K700 eller en telefon til tilsvarende pris NÅ. Du må altså legge imellom 1500kr eller noe for å få en D500. han skal vel få for tilsvarende pris som telefonen kostet da han kjøpte den... eller er det galt siden han kan få k700i men ønsker en annen telefon ? Han skal få tilsvarende telefon. Det betyr k700 eller en telefon til den prisen. Hva han betalte for den er irrelevant. Alt synker i pris. Lenke til kommentar
Syfer Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 jeg hadde en k700i, men den mista jeg. kan jeg da be om å få en samsung d500?den koster nå like mye som k700i gjorde da jeg kjøpte den tilf. jeg har vel krav på å få tilbake en tlf som kosta like mye? eller får jeg bare tilsendt en k700i, som jeg mista? Du får K700 eller en telefon til tilsvarende pris NÅ. Du må altså legge imellom 1500kr eller noe for å få en D500. han skal vel få for tilsvarende pris som telefonen kostet da han kjøpte den... eller er det galt siden han kan få k700i men ønsker en annen telefon ? Han skal få tilsvarende telefon. Det betyr k700 eller en telefon til den prisen. Hva han betalte for den er irrelevant. Alt synker i pris. mystisk.. De gangene jeg har benyttet meg av NetComs forsikring har jeg fått verdipapir i posten som er sendt innen 24t etter meldt skade/tap. Dette er verdipapir på kjøpesummen og kan benyttes til andre telefoner om man ønsker det. her blir det nemlig sagt hva som har vært normalt, nemlig verdipapir på kjøpesummen, ikke verdi på hva telefonen måtte enn koste i dag.. noe som også blir bekreftet av en annen netcom forhandler. nå er det selvsagt snakk om et nytt forsikringsselskap, men de har vel ikke forandret den delen også ? Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Det her må være skikkelig lenge siden. Jobbet med tilknytning til Netcom siden sommeren 2003. Den gangen og frem til 31.12.04 fikk man et verdipapir der det stod en erstatningstelefon. Kjøpesum var ikke nevnt. Om telefonen som var mistet fremdeles var i salg stod den oppført, evt oppfølgeren eller en tilsvarende telefon om den mistede var ute av salg. Lenke til kommentar
Syfer Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 her blir det jo sagt at det var slik før nyttår.. Helt riktig at det var slik før nyttår, da NetCom brukte et annet forsikringsselskap. Nå er det annet forsikringsselskap og andre prosedyrer. Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 her blir det jo sagt at det var slik før nyttår.. Helt riktig at det var slik før nyttår, da NetCom brukte et annet forsikringsselskap. Nå er det annet forsikringsselskap og andre prosedyrer. Nei, slik var det IKKE før nyttår. på verdipapiret stod det en erstatningsmodell. Var ikke nevnt noe om kjøpesum. Hvilken tråd refererer du til? De tar feil. Lenke til kommentar
Syfer Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 jeg referer til førstesiden i denne tråden, og der quotes en annen netcom forhandler. Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 De gangene jeg har benyttet meg av NetComs forsikring har jeg fått verdipapir i posten som er sendt innen 24t etter meldt skade/tap. Dette er verdipapir på kjøpesummen og kan benyttes til andre telefoner om man ønsker det. Sier jeg noe feil Mr. Netcom forhandler? Helt riktig at det var slik før nyttår, da NetCom brukte et annet forsikringsselskap. Nå er det annet forsikringsselskap og andre prosedyrer. Er det godt nok svar? Nei, dette stemmer ikke. Stod ikke noe om kjøpesum på verdipapiret. Der stod det hvilken erstatningstelefon du skulle få, evt fratrekk for redusert erstatning og hva egenandelen kom på. Deretter var det forhandlers priser på det gjeldende tidspunktet som bestemte hva man kunne velge. Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 jeg referer til førstesiden i denne tråden, og der quotes en annen netcom forhandler. Da svarte jeg på det også, for det han sa var direkte feil. mulig han overså den linja om kjøpesum. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå