Kvammis Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 nååå. er den så dyr nå? lettlappen altså. tok lappen til tung mc i 98. den kostet meg 4,500kr. helt sykt hvor dyrt det er blitt. men ville nok vurdert lett mc lappen likevel. så er jo mellomtung og tungsykkel lappen og i boks etterhvært! og en 10 år gammel 100/125ccm sykkel får du til under 10,000 kr i bra stand. feks virago 125. etc. Hos f.eks Ride i Bergen koster det rundt 15 000,- for lett mc lappen. Og nei, man får ikke lenger mellomklasse/tung på kjøpet... Lenke til kommentar
528i Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 jøss. dustenorge. nei pakk kofferten og imigrer til sverige Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 jøss. dustenorge. nei pakk kofferten og imigrer til sverige Enig... Hadde kanskje tatt lett lappen hvis man hadde fått mellom klasse også, men nå holder jeg på å ta moped lappen istedet... Uansett, synes ikke du burde trimme lett sykkel, tenk på hvis du krasjer i en bimmer og DU må betale for skadene... huffhuff Når du først har betalt dyre dommer for å kjøpe en sykkel som du kan kjøre i kanskje 100km/t med så burde det holde. Lenke til kommentar
Junk3r Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Sant det. Bare du raser fra deg på en litt avsidesliggende veier og ikke i så tettbebygde strøk/byer, så går det nok bra Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Hei! Jeg er bare 13 år men ser fram til å kjøpe en lettsykkel...Tenkte og så å ha trim på denne. Er det enkelt å bli tatt? Politiet kan jo liksom ikke teste sykkelen din på stedet. Viss du kjører noen lunde normalt eller si normalt da. Blir du lett tatt da?? ...hva sier faren din til dette da? Hvis du allikevel tenker å kjøre normalt (lovlig, mao), hva er da poenget med å trimme? T'Weed Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 bedre aks Da kan du jo feks bytte drev. T'Weed Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Høres ut som en mye bedre ide... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå