Schnickaschnicka Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Hva er det bra for. Hva er fordelene. (får meg en dell 20 " lcd så vurderer å kjøpe en dårlig 17" lcd for å ha dual-screen hvis jeg kan dra nytte av det. Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Det vanlige er dog at man bruker 2 stk. som er av samme størrelse..... Lenke til kommentar
Schnickaschnicka Skrevet 27. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2005 jaja, men har ikke råd til enda en dell 2001fp. jeg er tross alt bare 15 år med en jobb i dagligvarebutikk. Jeg tenker på en samsung 17 " med 25 ms til 2000 eller no. Holder ikke det? Lenke til kommentar
Boye Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Du bruker det til hva du vil, er ikke verre enn det. Jeg har en 4:3, og en satt opp som 3:4 (høykant). Begge 20" LCD. Man kan ha dokumenter på den ene, tools på den andre. Aktuelt eksempel - programmerte for en uke siden et hendig lite program, og hadde FlashMX på høyre skjerm (kode+design) og Visual Basic 6 på venstre skjerm (kode). På denne måten kunne jeg meget effektivt fullføre programmet mitt - et VB program med Flash som GUI. Fordelen er nok at du blir mer effektiv, at du får gjort mer på mindre tid og at stressnivået kanskje senkes noen hakk fordi en får bedre overblikk. Det erfarte jeg i allefall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå