Vaffel89 Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Er det noen andre som ser noen likheter på siden på mercedes slr mclaren og fronten på thermaltake shark?TT Shark Lenke til kommentar
[SifO] Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 akkurat det området du har merket av er heilt likt med døra på TT Shark har kabinettet sjøl, og er jo utrolig stilig kabinett. Fet at du fant ut av det Kris Lenke til kommentar
Vaffel89 Skrevet 27. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2005 Hehe.....satt å leste litt i autofil nå i påska....å så plutselig falt det meg inn at det lignet veldig.... da måtte jeg jo bare dele min tanke her på forumet seff Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Hehe, det var ganske likt ja! Men kabinettbransjen er jo nesten basert på inpsirasjon, etterligninger og kopier.. Lenke til kommentar
sigen Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Har du lite å finne på? Utrolig hva folk finner ut, helt tilfeldig. Men det er sant det som Glisevask sier, de etterligner endel, kanskje litt for mye til tider. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Haha..da er en pr0 geek når en finner ut sånn! ^^ Godt gjort! Ligna litt for mye nesten jo! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå