Christian_ Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Jeg har fulgt litt med i tråden "Script som viser tv guide?" og har funnet en side som skal være ganske grei å hente ut tv programmer for alle kanalene som er nødvendig og som kan hentes i norge. Poenget er at all informasjonen ligger mellom <!-- Indrag --> og <!-- Flikmeny --> i et html dokument, hvordan kan jeg få lagret all informasjonen mellom regnene i en variabel? takker for alle fornuftige svar m.v.h Christian Lenke til kommentar
Gilbert Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Se litt rundt etter web fetching, Lenke til kommentar
dabear Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Føler meg skikkelig grei idag <pre><?php function betweenUniqueStrings($start,$end, $file) { $text = file_get_contents($file); //first occurence of $start in $text $posStartInFile = strpos($text, $start); $textLeftTrimmed = substr($text, $posStartInFile ); $posEndInText = strpos($textLeftTrimmed, $end); //to not trim away the $end $cuttedText = substr($textLeftTrimmed, 0, ($posEndInText + strlen($end))); return $cuttedText;//htmlentities($cuttedText); } echo betweenUniqueStrings('<table class="tvid" cellpadding="0" cellspacing="0">', '</table>', 'http://pub.tv2.no/TV2/') ?> </pre> Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå