Gå til innhold

Guild Wars Guild rekrutterer [WoF]

Anbefalte innlegg

Gå til amerkinske distrikter, det er som å gå fra kaldt vann til varmt vann. Nesten for my av det gode. Kjempe stor forskjell.

Sånn med guilden så tror jeg at det kommer til å gå greit. Litt tregt i starten, men når folk kommer i lvl 20 og begynner å spille GvG så blir det andre boller. Bare web-masteren har tid til mekke alt på siden. Etter det jeg har forstått så er ikke siden for guilden. Det er en uoffisiel Guild Wars side for oss nordmenn. Syntes det er bra at noen ildsjeler orker å mekke opp en sånn flott side med god informasjon.

Men hva er gale med den nooo? Jeg vil glo..........!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Halla!

Får jeg joine guilden deres ell?

Spilt Guild Wars i 1 dag, er ganske fersk på sånne spill. Har ikke spilt mmorpg spill tidligere.....

Hadde vært topp å fått joinet!

Registrerte meg på nettsiden deres også :-)

Bra side (smisk smisk)

Lenke til kommentar

hvordan er egentlig guild wars ?

Jeg spillte det i betaen, og synes spillet var helt greit. MEn det kunne likesågodt vært et single player spill.

Føltes ikke helt ut som et mmorpg. Kan noen forklare meg hva som gjør guild wars så bra, utenom god PVP grafikk og lyd.

(spiller wow nu, lurer på om det er på tide å bytte)

Lenke til kommentar
hvordan er egentlig guild wars ?

Jeg spillte det i betaen, og synes spillet var helt greit. MEn det kunne likesågodt vært et single player spill.

Føltes ikke helt ut som et mmorpg. Kan noen forklare meg hva som gjør guild wars så bra, utenom god PVP grafikk og lyd.

(spiller wow nu, lurer på om det er på tide å bytte)

GuildWars er morro. Har noen likhetstrekk med WoW og andre mmorpgs, men GW er egentlig ikke en MMORPG, men en CORPG (Competitive Online Role-Playing Game)

DVS at Guild Wars er mer fokusert på lit raskere action en WoW. Mindre pve, og mer pvp i form av arena fighter og Guild Vs Guild kamper. Ingen mndsavgift heller, noe som er et pluss. Jeg har spillt begge, og selv om WoW føles mer som et rollespill og har alt det derre fra WC spillene, liker jeg GW bedre, siden det blir litt mer casual og ikke den konstante grindinga! Håper dette hjelper deg litt, viss ikke send meg en pm :yes:

Lenke til kommentar

Det er noe jeg lurer på... Hvis jeg spiller på en Europeisk server og blir lei av de franskmenna og tyskerne, kan jeg da bytte over til en Amerikansk server uten å miste spillern min og levlene mine?

Har tenkt å kjøpe spillet så fort som jeg får penger, en guild ville ha vært kult.

Lenke til kommentar

Da vil jeg bare fortelle at det er kommet en Feeeeet movie fra 17 mai på www.gwnor.moo.no

den kan finnes under download seksjonen. ja, den er forsinket, men... det er feeet! Sjekk den ut!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...