Sjimp Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 (endret) Heyhey Vi i WoF ( Warriors of Faith) Rekrutterer til vår Guild som bare det.. Har du hørt om Guild Wars, eller syntes det høres gøy ut, eller vil bite mer om det, kom deg til vår side GWNor.tk eller se www.guildwars.com Hvis du vil snakke med oss, meld deg inn i forumet, eller finn oss på IRC; QuakeNet #gwnor eller #Ustabil (med Ustabil`Toast) eller mail/msn meg[email protected] Vi er åpen for nye, med stor glede... Endret 27. mars 2005 av Sjimp Lenke til kommentar
MadsT Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Hmm.. Jeg mener jeg har hørt at WoF er ett dritbra guild.... Kan jeg joine?!?!?! PLEASE!!! -MadsT Lenke til kommentar
Sjimp Skrevet 28. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2005 joa.. seff... send en svar på forumet vårt... Velkommen skal du være!! :!: Lenke til kommentar
MadsT Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Tuuuuusen takk as!!!! EN norsk guild og alt Dette blir fett!! Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 jeg er veldig interissert i å joine men hva er den gjennomsnittlige aldergruppen der? gidder ikke hvis det er bare 12-13 åringer jeg skal skrive inn på forumet Lenke til kommentar
Sjimp Skrevet 28. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2005 (endret) Vi er alt fra 15-30 Ingen fjortiser her nei... Bare join!! og du... se på sida da... ser det ut som om den er laget av 12-13 åringer? ikke etter min mening!! Endret 28. mars 2005 av Sjimp Lenke til kommentar
genetex Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 ingen fjortisser? "kan jeg joine!?!?!?! PLZZ!?!?!" woops, der kom jo den første! Lenke til kommentar
Sjimp Skrevet 28. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2005 ehh... joa.. seff... jeg mente bare; Ingen fjortiser.... enda.... Meld deg inn i forumet, og post gjerne litt rundt... Lenke til kommentar
Sjimp Skrevet 3. april 2005 Forfatter Del Skrevet 3. april 2005 Da vil jeg bare si at vi er oppe i 10 medlemmer, men vi vil forstatt ha nye folk hit... Men obs... Det er noen svensker der, men de er hyggeligere enn de fleste mennesker jeg har møtt... Så meld deg inn! Vi tar deg gjerne inn!!! GWNOR Lenke til kommentar
minto Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Vi i det Største og første norske GuildWars guildet Guardians of Valhalla ønsker WoF lykke til med rekrutteringen! Vi har foreløpig stanset inntaket av medlemmer, da vi nå er opp 36stk i guildet, kun nordmenn! Men ikke umulig at vi tar inn fler etterhvert eller spillere som viser at de er meget interessert i akkurat vårt guild! Vi har akkurat påbegynt et lite samarbeid med gutta bak Wof og vi i GoV ønsker dere lykke til med rekrutteringen.. Lenke til kommentar
Sjimp Skrevet 4. april 2005 Forfatter Del Skrevet 4. april 2005 (endret) Vi er takknemmlige for at dere i GoV støtter oss... Det er flott å vite at vi har en stor og stabil Guild bak oss.. Og som sagt, Vi tar gjerne imot folk, fra ANYWHERE!!! Så plz... Join!! En melding her eller på forumet, eller på IRC er nok! EDIT: Heheh.....jaja.. heftig reklame for egen side og guild her assa.... Endret 7. april 2005 av Sjimp Lenke til kommentar
Idioteque Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Vi i det Største og første norske GuildWars guildet Guardians of Valhalla ønsker WoF lykke til med rekrutteringen! What he said... Lenke til kommentar
Sjimp Skrevet 26. april 2005 Forfatter Del Skrevet 26. april 2005 Ok... Da er vi 12 meldemmer, og en høyt antal folk på venting... Join oss!!! Vi tar deg imot!! Lenke til kommentar
Oli-Poli Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 (endret) Hei hei folks! Jeg lurte på om der er plass til en uerfaren liten kar i Guildet deres? Har ikke spilt så masse spill av denne typen ( startet å spille Anarchy Online igår, hehe ) Men lurte på om det er mulighet for at jeg blir med i Guilden? Har ikke spilt Guild Wars i det hele tatt, ikke no Beta ellerno. Har bestilt spillet, og er klar så fort jeg får dette i posten ( 3-5 dager ). Så vis det er ok for dere, så er jeg klar til å joine jeg og! Jeg lærer fort spillet håper jeg på, og kommer til å spille endel Endret 26. april 2005 av Oli-Poli Lenke til kommentar
Sjimp Skrevet 27. april 2005 Forfatter Del Skrevet 27. april 2005 Du er så godt som inne!!! Og meld gjerne inn kameratene dine også!!! Lenke til kommentar
tonydelabone Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Håper på å joine jeg og. Ser fett ut Lenke til kommentar
Sjimp Skrevet 27. april 2005 Forfatter Del Skrevet 27. april 2005 meld deg inn på forumet på siden vår www.gwnor.tk og så snakkes vi der!! Lenke til kommentar
hasuwest Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Tror jeg stikker innom butikken og kjøper GW i dag, så da kan jeg sikkert bli med dere.. Lenke til kommentar
FFX Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 For meg ser det ut som Sjimp og MadsT er samme person eller venner. Bare se på tiden etter dem skrev til hverandre Lenke til kommentar
Sjimp Skrevet 29. april 2005 Forfatter Del Skrevet 29. april 2005 (endret) hhee... ser sikkert ganske rart ut... men... Spør en Admin om å sjekke ip du.. så får du helt sikkert vite at det er to forskjellige ip`er.... Jeg var bare på akuratt da... og... han å... Kan en Admin sjekke IP og skrive her om de er like eller ikke...? Men... hvis du Hasuwest vil joine... så er det bare å melde seg inn på Forumet www.gwnor.tk og si ifra på Guild -> WoF... vi tar ikke rekruttering her... bare sierifra at vi rekrutterer... Det er greit at du sier ifra... bare gjør det igjen på vårt forum... Så alle kan se at du vil være med... Endret 29. april 2005 av Sjimp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå