Jalladoode Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Etter to Gainward 6800LE med 'Black Screen of Death' var jeg så heldig å få et XFX 6800LE med alle 16/6 ok. Kortet klokker helt greit til 350/800 uten noen problemer med core temp eller artifacts (har ikke prøvd å tyne mer ennå). Spørsmålet er om det er mye å hente med en BIOS voltmod. Noen som evt. har prøvd dette og som kan komme med resultater her? Lenke til kommentar
Empty Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Har samme skjermkort, samme klokk (350/800) og har også fått låst opp alt Hvis du prøver Bios modden kan du gi en liten tilbakemelding, for jeg sitter og lurer på om jeg skal gjøre det samme... Lenke til kommentar
Jalladoode Skrevet 3. april 2005 Forfatter Del Skrevet 3. april 2005 Ingen som har noen innspill/resultater? Tror ikke jeg kommer til å kjøre opp gpu spenninga uansett. Får 70+ grader på gpu ved stock spenning under load, så jeg må vel bytte til ny kjøler dersom jeg skal voltmodde (200-300 spenn ekstra). I tillegg er det vel minnehastigheten som begrenser ytelsen på dette kortet, så selv om jeg får tynt gpu til 400+MHz vil jeg ikke få klokket minnehastigheten noe særlig mer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå