Gå til innhold

prob. med skjermkort

Anbefalte innlegg

når jeg spiller et pc spill, så etter en stund kobler alt ut og klikker og det kommer en, melding på skjermen: ingen tilkobling. jeg må dar ut sku av stømen for å fikse det og det skjer hver gang jeg spiller. jeg har dette skjermkortet: NVIDIA GeForce 6600 gt. hva gjør jeg?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
et klassisk spørsmål: er det en Q-tec psu du har?

Kabinett: Viking kabinett, støysvakt med 350W power

Diskettstasjon: 1,44MB Floppydisk

Hovedkort:Asus A8N-SLI hovedkort, N-force 4 med SLI-mulighet

Skjermkort: GeFORCE 6600GT 128MB PCIe Retail

CPU: AMD Athlon64 3200+ Socket 939

Vifte: Arctic Cooling prosessorvifte

Minne: 1 GB DDR-DIMM PC3200 (512MBX2)

Harddisk: Seagate 250GB S-ATA 7200RPM 8MB cache m/NCQ !

CD-enhet: 16X Nec ND-3520 dual layer DVD brenner

Operativsystem: Microsoft XP home norsk versjon på CD

Programvare:Nero brennesoftware

Høyttalere: Logitech S-100

Tastatur: Logitech Premium Optical tastatur sort/sølv med trådløs optisk Logitech mus med scroll

Skjerm: E-yama 17" LCD-skjerm sølv, 14ms

her kjøpte jeg pc en netshop

Lenke til kommentar

Hvilken versjon av CS spiller du? CS:S eller 1,6?

Det kan være mange grunner til at skjermkortet går ned på den måten. Jeg ville sjekket om det ble for varmt, kanskje spilt med åpent kabinett litt med god lufting. Jeg ville testet med andre drivere, og jeg ville sett om det samme skjedde når jeg kjørte med lavere settings.

Lenke til kommentar

Skjønner ikke helt hva som er gernt, du har ett fint oppsett på pc'en ivertfall :) Vis ikke skjermkortet ditt blir for varmt, kan du jo sjekke om du Har du nyeste drivere til skjerkort? har du sjekket for virus? har du kanskje masse Spyware på pc'en som ødelegger? Nye chipsett drivere kanskje? masse spekulasjoner her ;) Men du får bare prøve :thumbup:

Endret av *SNap*89
Lenke til kommentar
når jeg spiller et pc spill, så etter en stund kobler alt ut og klikker og det kommer en, melding på skjermen: ingen tilkobling. jeg må dar ut sku av stømen for å fikse det og det skjer hver gang jeg spiller. jeg har dette skjermkortet: NVIDIA GeForce 6600 gt. hva gjør jeg?

Slår pcen seg av?

Lenke til kommentar

Slår pcen seg av?

nei den bare blir svart og all nedlastning og spill stopper :(

Lenke til kommentar
Skjønner ikke helt hva som er gernt, du har ett fint oppsett på pc'en ivertfall :) Vis ikke skjermkortet ditt blir for varmt, kan du jo sjekke om du Har du nyeste drivere til skjerkort? har du sjekket for virus? har du kanskje masse Spyware på pc'en som ødelegger? Nye chipsett drivere kanskje? masse spekulasjoner her ;) Men du får bare prøve :thumbup:

har tatt virus search flere ganger og ad-ware også. har lasta ned nyeste driver og. har ikke hatt prob. på en stun så e håper at det er gått over. :!:

Lenke til kommentar

Ser du har 6600GT. Den trenger ekstra strøm... er du sikker på at du har plugget i den ekstra strømmen?

Tviler på at det er PSU siden du har kun et optisk drev, en harddisk... tror det er det at du har glemt å plugge i ekstra strømmen... prøv det! :thumbup:

Lenke til kommentar
Ser du har 6600GT. Den trenger ekstra strøm... er du sikker på at du har plugget i den ekstra strømmen?

Tviler på at det er PSU siden du har kun et optisk drev, en harddisk... tror det er det at du har glemt å plugge i ekstra strømmen... prøv det! :thumbup:

nei jeg har ikke plugget in noen ekstra strøm (viste ikke det var det). sitter den inni kabinettet????

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...