2bb1 Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 (endret) Jeg har tenkt å kjøpe meg en dvd-opptaker med harddisk, slik at jeg kan ta opp filmer på en harddisk. Men hvilken er den beste?! Sliter virkelig (Hvis dere lurer på hva det er så er det noe lignende disse --> http://www.komplett.no/k/kl.asp Søk på dvd-opptager ) Er så plagsomt med alle de kassettene når du skal ta opp et program... Men anyway: takk for alle svar Endret 28. mars 2005 av 260202 Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 30. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2005 Er det ingen som har svar til dette spørsmålet?? Lenke til kommentar
benlen Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 testet ikke tv2 hjelper deg nettopp dette i dag? folka hjemme kjøpte en (husker ikke hvilken) før jul. og den har blitt en god venn Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 31. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2005 Nettop vært innpå tv2 hjelper deg sine nettsider, og der var ingen test av DVD-opptakere. Ingen som vet hvilken som er bbest?? Sony, Pioneer, JVC eller Phillips?? Spesiell modell..?? Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 (endret) en model fra panasonic vant testen. du får vent til helgen da programmet gå i reprise. eller se programmet på web tv - hvis du har mulig heten det har ikke jeg edit: har funnet ut at det er magasinet hjemmekino som har testen- ser ut til bladet er ikke git ut enda Endret 1. april 2005 av elg-elg123 Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 10. april 2005 Forfatter Del Skrevet 10. april 2005 Ja, fikk med meg reprisen.. Panasonicen som vant testen er allrede bestilt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå