Diff Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 (endret) Har satt opp denne PC'n. Er den stille? Passer alle delene sammen? Finnes det et svakt punkt som bremser ned hele PC'n? Endret 27. mars 2005 av Diff Lenke til kommentar
MadsES Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Harddisken kan være bråkete. Hvis du vil ha en stille HD så anbefaler jeg Seagate eller Samsung. De andre komponentene har jeg ingen kjennskap til Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Spørs kva den skal brukast til. Er det speling du skal bruke den mest til? Lenke til kommentar
Shurom Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 (endret) Så bra ut det der MEN jeg har hørt at intel boxed viften støyer ganske heftig, så der må du nok få deg en ny. og siden den skal brukes til spilling burde du kjøpt noen kabbinettvifter og en viftestyring. PS: hvis du ikke vil ha en flaskehals så må du nok kjøpe deg en CRT-skjerm eller LCD-skjerm til 10k. PSS: rett meg om jeg tar feil EDIT: skriveleif var her Endret 28. mars 2005 av Plexiglass Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 PS: hvis du ikke vil ha en flaskehals så må du nok kjøpe deg en CRT-skjerm eller LCD-skjerm til 10k. Tok ikke helt den der altså. Lenke til kommentar
EasyRaider Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Jeg vil på ingen måte kalle den stille. Full av støyende vifter, og harddisken er vel ikke av de stilleste. Lenke til kommentar
smy Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 hvorfor ikke en amd64 3200+ 939 elns Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå