Unix Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Skriver på vegne av en kamerat her. Problem: Pcen hans slår seg av når han spiller css.. virker som om det er nærmest tilfeldig på hvilket tidspunkt den slår seg av. Det varierer ikke om han spiller på en server med lite folk eller mange. Han sier selv at det begynte sånn ca for en måned siden. Det begynte altså ikke med engang han hadde installert CSS/HL2. Men det virker som om det har blitt værre i det siste. Oppsett på pc: ABIT NF7-S hovedkort AMD 2400+ Saphire Radeon 9600 SE Qtec 300W Det er vel det viktigste. Trenger dere mer så si ifra [Prøvd: Reinstallasjon av HL2, virus scan/spyware scan, skjekka for overoppheting av CPU (det gjelder kun hl2 så det er vel utelukket . tempen ligger på 40-45C). Og et lite spørsmål til: Han får heller ikke skinsa til å funke, han har lagt innholdet i rar filen i denne mappen; steamaps/hans@email/counter-strike source/cstrike - likevel så fungerer ikke skinsa når han går inn i spillet. Tusen takk for all hjelp Lenke til kommentar
Unix Skrevet 28. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2005 Problemet har nå "spredd" seg til empire earth. Det samme skjer som på CSS, pcen bare slår seg rett av. Jeg begynner å tro at det likevel kan være overoppheting.. Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 hmm, den der q-tec psu'en er noko drit! Lenke til kommentar
Unix Skrevet 28. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2005 hmm, den der q-tec psu'en er noko drit! jo, jeg vet at q-tec ikke er kjent for å være det beste merket. Men problemet har ikke vært der helt siden han kjøpte pcen - kun den siste måneden.. Så da er det vel litt rart hvis det er psu`en? noen som har noen tips om hvordan skjekke om det er psu`en som lager krøll eller ikke? probleme er vel å måle spenningene/temp mens man spiller... Lenke til kommentar
LupeN- Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 du kan jo f.eks la kameraten din få prøve din psu lr.no da så se om det funker Lenke til kommentar
Unix Skrevet 28. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2005 hmm.. det rare nå er at vi har spilt et par timer og nå slo den seg ikke av i det hele tatt.. Mens for 1-5 dager siden slo seg av etter 30 - 60min med css spilling. Og i går slo den seg av iløpet av et game med Empire Earth. hmm.. rare greier Lenke til kommentar
thekingof Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 det trenger ikke å være PSU'n... jeg har en Aero 550 W.. å jeg har samme problemet... Lenke til kommentar
w0lfr4m Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 kan jo være at pcu blir litt for varm. I bios er det en innstilling der man kan endre hvilken tempratur pcen skal skru seg av på, dette fordi pcu ikke skal bli skada. Lenke til kommentar
thekingof Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 jeg prøvde å slå av tempratur shutdown... å det ble ikke noe likere til meg?!?! Lenke til kommentar
thekingof Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 nå funker alt til meg... jeg ble så lei av alt at jeg formatrete... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå