Gå til innhold

Pokkers CO-TECH'en min har takka for seg

Anbefalte innlegg

CO-TECH (multitool)'en min har slutta å virke...den klemme-saken som holder bits'ene har utvidet seg slik at den ikke tar ordentlig tak..! Med andre ord stopper den å spinne så fort den møter noe motstand..! Noen andre som har opplevd dette? Går det på garantien tro? (Clas Ohlson) Prøver å lime den med epoxy nå... :wallbash::realmad::shrug::scared::no::angry::cry::mad::thumbdown::hm::hrm::confused:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Joda, jeg limte selve kontaktpunktet mellom forlengerslangen og bits'en, og da funka det som faen..! Problemet er nå at jeg enten ikke venta lenge nok på epoxyen til å tørke (ca. 3 timer venta jeg) eller at den ikke er varmestandhaftig..! Den snurra og gikk i 15 min eller noe, så løsna limfestet..!

Siden det er med en forlengerarm har jeg to kontaktpunkter med alle deler, så jeg kan for såvidt bruke den selv om det skulle vise seg å være umulig å fikse, men da må jeg holde hele mirakkelet...det er kjipt..!

En annen litt positiv ting ved at limet løsner er jo at jeg kan sette på et annet verktøy etterpå om jeg vil :p

Lenke til kommentar

Jeg også har fått min "wannabe dremel" ødelagt, skal kjøpe ekte Dremel snart. Prøvde å kutte i kabinettet med min, ble ikke bra, så låna jeg kameraten min sin "ekte" dremel, fy fillern (fillern = sensur) så bra.

Lenke til kommentar

Ja, faen, må gå til anskaffelse av Dremel selv..! CO-TECH kan brenne! Tenkte å kjøpe stikksag fra CO-TECH også, men det blir lagt litt på is (i og med at jeg må kjøpe Dremel og ikke har råd til stikksag denne lønna...) :hrm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...