Compac Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Sliter med å sette inn tablaturer i Dreamweaver.. Skulle gjerne aktivert tab tasten hvis det er mulig? compac Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Aktivere tab-tasten? Hva mener du med det da? Lenke til kommentar
Compac Skrevet 28. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2005 Aktivere tab-tasten? Hva mener du med det da? Lurte bare på om det var mulig å bruke "tab" knappen i Dreamweaver? Den som er over "Caps Lock". Når jeg trykker på den så skjer det ingenting..? Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 (endret) Hehe, vet da hvor tab-tasten er Skal vel kunne brukes til det å gjøre innrykk o.l. mener jeg å huske... Kan hende det er jeg som surrer også. Endret 28. mars 2005 av OShea22 Lenke til kommentar
RC1 Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Tab skal fungere i DreamWeaver uten noe spesiellt hokus pokus. Men du må jo være i Code modus og ikke Design, men det veit du selvfølgelig Lenke til kommentar
Compac Skrevet 28. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2005 Men du må jo være i Code modus og ikke Design, men det veit du selvfølgelig joda, jada, nesten.. Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Finnes ingen funksjon som tilsvarer "tab" (innrykk) i HTML, og derfor fungerer det heller ikke. Bruk CSS og :first-line til å lage innrykk. p:first-line { margin-left: 20px; } Lenke til kommentar
Domodyret Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Du kan jo bruke den til å complete koder, ja? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå