Gardk Skrevet 1. juli 2002 Del Skrevet 1. juli 2002 Hei Er det noen som har erfaring med "Viking RFLREAD/U USB IntelliFlash Reader for CompactFlash/SmartMedia" eller tilsvarende produkt fra andre leverandører? Det hadde vært greitt å bare ha en kortleser som er koblet til PC'en? Mvh Gard Lenke til kommentar
Bulle Skrevet 1. juli 2002 Del Skrevet 1. juli 2002 Bruker en CF-leser fra Memorex, husker i farten ikke hvor jeg kjøpte den, men den fungerer utemerket. Kan anbefales . Den benytter USB. Pris ca 550,- Lenke til kommentar
knuflesus Skrevet 7. september 2003 Del Skrevet 7. september 2003 Og er det noen som har erfaring med PCMCIA-compactflash reader? Lenke til kommentar
TRB Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 Hei! Jeg har en Intern Apacer 3.5" 7-In-1 Reader USB2 til kr 273. Denne fungerer helt smertefritt. Apacer 7-In-1 Lenke til kommentar
2roll Skrevet 8. september 2003 Del Skrevet 8. september 2003 Jeg kjøpte en SanDisc USB2.0 CFI/II leser til ca 300,- Må ha driver for win98, men ikke for senere utgaver av windows. Kompakt og kjekk. Ingen problemer med den. Obs: Har du USB2.0 på maskinen, så kjøp en leser som støtter dette. Vel verdt pengene! Lenke til kommentar
CosworthPower Skrevet 12. september 2003 Del Skrevet 12. september 2003 2roll: Enig,USB 2.0 går det myyye fortere med! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå