Hes Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 (endret) Jeg har/hadde et Epox EP-9NDA3+, men det gikk i stykker tror jeg, ivertfall så står det at det er noe galt med ditt og datt (ram blant annet) og det kommer ikke noe opp på skjermen, funker heller ikke med annen ram, klikka etter jeg hadde en usb sak i som hadde en feil (klikka når jeg restarta pc'en).. (hvis noe har peil på hva som er galt og mener jeg ikke trenger nytt? ta kontakt ) Men ivertfall så må jeg ha nytt, jeg skal ha et med agp (skjermkortet) hvike burte jeg kjøpe? like bra eller bedre enn det jeg har/hadde. Hva burte jeg kjøpe? Endret 27. mars 2005 av HES Lenke til kommentar
Midran Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 hva med ett Abit Hovedkort? Abit Av8 eller ett Abit Av8-3eye ? har selv Abit HK (s478 pentium 4 sådan og har ikke hatt problem med det) Lenke til kommentar
Hes Skrevet 28. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2005 (endret) hva med ett Abit Hovedkort? Abit Av8eller ett Abit Av8-3eye ? har selv Abit HK (s478 pentium 4 sådan og har ikke hatt problem med det) er det like bra eller bedre ? ^^ og hva er forskjelden på de to? og hva med Asus A8V Deluxe/WIFI-g Endret 28. mars 2005 av HES Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 (endret) Eneste forskjellen på AV8 og AV8-3RD EYE er Guru-Klokken.Jeg kan absolutt anbefale AV8-3RD EYE.Jeg har det kortet selv. Endret 28. mars 2005 av Morten K Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 (endret) Hvis du vil lese noen tester av Abit kortet,så sjekk her og her. Som du ser i testen fra Anandtech,så kom Abit på 2. plass i den testen. Endret 28. mars 2005 av Morten K Lenke til kommentar
Hes Skrevet 28. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2005 Hvis du vil lese noen tester av Abit kortet,så sjekk her og her.Som du ser i testen fra Anandtech,så kom Abit på 2. plass i den testen. hva med det som kom på førsteplass da? MSI K8N NEO2 Platinum-54G Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Hvis du vil lese noen tester av Abit kortet,så sjekk her og her.Som du ser i testen fra Anandtech,så kom Abit på 2. plass i den testen. hva med det som kom på førsteplass da? MSI K8N NEO2 Platinum-54G Eneste grunnen til at jeg valgte Abit framfor MSI er at MSI har en chipsettvifte som bråker ganske mye,mens Abit har passiv kjøling. Jeg har også hatt både Abit og MSI tidligere.Har aldri hatt problemer med Abit,mens MSI bare var trøbbel med. Uansett om du velger Abit eller MSI,så blir du sikkert fornøyd.Begge er gode kort. Lenke til kommentar
Midran Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Jeg har også hatt både Abit og MSI tidligere.Har aldri hatt problemer med Abit,mens MSI bare var trøbbel med. samme her, av og til er MSI hovedkort ganske så vansklige å sammarbeide med av og til Lenke til kommentar
Hes Skrevet 29. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2005 tror jeg går for msi kortet, for det har de i lokal shopen her.. så får jeg det fortere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå