efikkan Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Hei! Hvilken bærbar pc har følgende eller bedre komponenter: AMD Turion 2.4 GHz, 1 MB L2 1 GB PC3200 80 GB Harddisk ATI X700 256 MB DVD-brenner 15" Skjerm, LCD/OLED, ikke wide-screen Har noen forslag? Takk. Lenke til kommentar
xSotte Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Ingen så jeg kan finne i prisguiden. Jeg har heller ikke sett noen Turion maskiner enda. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 27. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2005 Om noen har funnet sider med informasjon om kommende bærbare pcer, så gjerne gi linken til sida. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Jeg trodde at raskeste Turion foreløpig ville bli 1,8 GHz? 2,0 kommer til sommeren og 2,2 og 2,4 kommer ikke før til høsten... Acer kommer med en maskin "snart"? Men den har widescreen. Asus, Fujitsu-Siemens og Packard-Bell har også lovet maskiner. Tipper det fort kan bli i hvert fall mai før vi ser noen her i landet. Geir Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Fra The Inquirer: Asus Fra Hardware.no: Acer Hverken Asus eller Acer har noen info om maskinene på sine egne sider ennå, såvidt jeg kan se... Geir Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 28. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2005 Maskina frå Acer er nesten perfekt. Det eneste som jeg ikke liker med den, er at den har widescreen-skjerm. Jeg lurer også på om skjermkortet bruker AGP eller PCI-Express. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Maskina frå Acer er nesten perfekt. Det eneste som jeg ikke liker med den, er at den har widescreen-skjerm. Jeg lurer også på om skjermkortet bruker AGP eller PCI-Express. PCI Express ifølge Tom's: Link. Se nederst på siden. In addition, Acer will announce two series in the Thin & Light form factor, which are based on AMD Turion processors: the Aspire 5000 Series for beginners, and the Aspire 5020 Series for more advanced users. The latter unit features an Acer CrystalBrite WXGA display, ATI Mobility Radeon X700 PCI Express graphics, DVD dual double layer disk drive and 6-in-1 card reader. Geir Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Maskina frå Acer er nesten perfekt. Det eneste som jeg ikke liker med den, er at den har widescreen-skjerm. Jeg lurer også på om skjermkortet bruker AGP eller PCI-Express. Alle ATI Mobility Radeon X###-kortene er PCI-E Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 28. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2005 Mange takk! Hvor mye vil en maskin med mine krav koste? (12000? 15000?) Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 28. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2005 Åja Acer Aspire 5020 finnes i XGA også. (Jeg skulle lest hele artikkelen) Det blir vel en slik jeg kommer til å kjøpe meg. Har den noen form for trådløst nettverk? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå