Singh tha king Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 1. Jeg skjønner ikke problemet. De ber deg vel egentlig ikke å bruke telefonen mer enn du gjør nå - så du betaler like mye ca. betaler like mye som mobilen kommer til å koste? eller som du bruker din vanlige mobil? Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Som hvis du bruker din egen mobil. Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Regner dere virkelig ikke med at testing av en mobil vil føre til en høyere regning? Det gjør ihvertfall jeg...... Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 men imotsetning for du en helt splittene ny mobil! Lenke til kommentar
genser Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 La oss si telefonen er verdt 3000 kr. Så kan vi vel gå med på at telefonregningen blir litt høyere, altså, tja, 400 kr bruker man (eksempel). Do the math. 3000 kr - 400 kr. Kan ikke klage på å gå med 2600 kr i verdier i overskudd, eller hva? Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Synd det kun er folk med Siemens telefoner fra før som kan hive seg på dette. Jeg har en Siemens C62 som jeg ikke bruker lengre, teller det? Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Tror ikke jeg kidder å teste mobiler for Siemens, er fornøyd med min P900.. Lenke til kommentar
Stylemaster Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Kan ikke se at det er noe krav å eie en Siemens telefon noe sted. Man trenger ikke å ha noe fra Siemens for å være registrert. Lenke til kommentar
Shhhh Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 (endret) La ikke merke til det selv men Siemens har satt en aldri så liten betingelse for at du skal få være med. Man må allerede eie en Siemens-telefon. Ingen telefon, ingen testing. Det er fullt mulig å la "current phone(s)" stå åpent. Endret 28. mars 2005 av Shhhh Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Tror ikke jeg gidder å teste mobil for Siemens, de Siemens tlf. jeg har hatt har vært helt rævva, mildt sagt.. Lenke til kommentar
genser Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 (endret) Tror ikke jeg gidder å teste mobil for Siemens, de Siemens tlf. jeg har hatt har vært helt rævva, mildt sagt.. Først så er det synd at du ikke kan delta, og så sier du at du ikke gidder? Joa, er jo lov å ombestemme seg Hm, det er ikke krav å ha siemens-telefon likevel? Da melder jeg meg nok på edit: Og der var det gjort. Endret 28. mars 2005 av arehei Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Tror ikke jeg gidder å teste mobil for Siemens, de Siemens tlf. jeg har hatt har vært helt rævva, mildt sagt.. Først så er det synd at du ikke kan delta, og så sier du at du ikke gidder? Joa, er jo lov å ombestemme seg Hm, det er ikke krav å ha siemens-telefon likevel? Da melder jeg meg nok på edit: Og der var det gjort. Da melder oss allikevel på da;) Når du ikke trenger Siemens mobil ifra før.. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 (endret) Har litt dårlige erfaringer med Siemens sine telefoner, derfor er jeg litt usikker på om det er verdt bryet, selv om det skulle resultere i en flunkende ny telefon! Jeg får sove på det, bestemmer meg sikkert i morgen.. Endret 29. mars 2005 av Vultur Gryphus Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Hehe... Du vet! Har registrert meg nå... Lenke til kommentar
molna Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Forresten, så har Siemens tidligere gitt ut telefoner til beta-testing, tror SX1 var en av dem. Ja, og der ble jo en nordmann trukket ut ( http://www.club-siemens.net/forum/viewthread.php?tid=28619 ) Og ikke nok med det. En norske vant også en SX1 McLaren ( http://www.club-siemens.net/forum/viewthread.php?tid=36834 ) Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Bestemte meg for å registrere meg likevel, tror sjansen for å bli trukket ut er mikroskopisk.. Lenke til kommentar
Algron Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Da var jeg registert, selv om jeg ikke har en Siemens mobil. *Løpe ut å kjøpe en billig Siemens* :!: Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 mora mi har en siemens, det gjelder sikker:P Lenke til kommentar
genser Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Som nevnt flere ganger i tråden; Man trenger ikke ha Siemens-mobil for å delta. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Joho, det må man da ha Kuty ut dere som ikke har Siemens. Hvis man har en Siemens fra før(sånn som meg) er det nok lang større sjanse for å bli trukket ut. Tviler på at de gidder å ta sjansen på å gi en ny telefon til en de ikke vet hva har fra før. Hvis jeg skulle lånt en min mob i tre uker for at han/hun skulle teste den og si sin mening, hadde jeg ikke gitt han/henne CX70 hvis han/hun hadde en Nokia6230 fra før. Da tar det jo en uke alene bare å sette seg inn i telefonen! Derfor er det jo smart å gi til en som vet hvordan man håndterer en ny Siemens, sånn som meg. Derfor tror jeg det er større sjanse for at jeg, som har CX70, blir trukket ut enn en som har svart blankt eller en elgammel Siemens uten likehetstrekk til testtelefonen. Sier ikke at det er sånn - bare en teori.... Hørte jeg at det var M75 som skulle testes i første omgang? Huff da... Da venter jeg litt med å registrere meg... neida... Den er jo bra den. Bare litt stor... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg