perstian Skrevet 29. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2005 Jeg satte en mørk kveld med dataen min da plutselig, en skummel femi gutt kom inn og tok hånden min og førte den ned til underdelen av den blankpolerte boxer før noen brått kom inn mellom vår sykesykehomselekogsattepunktum. Jeg var svett og klam, men hadde komma, så det skulle brenne ganske lenge i rommet. Homo-politiet krasjet med bandidos som skjøt veldig mye reinsdyrsgele. Det skulle være viktig med stor pikk, Lenke til kommentar
Palme Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Jeg satte en mørk kveld med dataen min da plutselig, en skummel femi gutt kom inn og tok hånden min og førte den ned til underdelen av den blankpolerte boxer før noen brått kom inn mellom vår sykesykehomselekogsattepunktum. Jeg var svett og klam, men hadde komma, så det skulle brenne ganske lenge i rommet. Homo-politiet krasjet med bandidos som skjøt veldig mye reinsdyrsgele. Det skulle være viktig med stor pikk, nå Lenke til kommentar
loqron Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Jeg satte en mørk kveld med dataen min da plutselig, en skummel femi gutt kom inn og tok hånden min og førte den ned til underdelen av den blankpolerte boxer før noen brått kom inn mellom vår sykesykehomselekogsattepunktum. Jeg var svett og klam, men hadde komma, så det skulle brenne ganske lenge i rommet. Homo-politiet krasjet med bandidos som skjøt veldig mye reinsdyrsgele. Det skulle være viktig med stor pikk, nå kom Hmm merkligt at noen ikke har stengt denne Men blir en fargerike historie dette :!: Lenke til kommentar
Stringer Bell Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Jeg satte en mørk kveld med dataen min da plutselig, en skummel femi gutt kom inn og tok hånden min og førte den ned til underdelen av den blankpolerte boxer før noen brått kom inn mellom vår sykesykehomselekogsattepunktum. Jeg var svett og klam, men hadde komma, så det skulle brenne ganske lenge i rommet. Homo-politiet krasjet med bandidos som skjøt veldig mye reinsdyrsgele. Det skulle være viktig med stor pikk, nå kom jeg Lenke til kommentar
13Marius37 Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Jeg satte en mørk kveld med dataen min da plutselig, en skummel femi gutt kom inn og tok hånden min og førte den ned til underdelen av den blankpolerte boxer før noen brått kom inn mellom vår sykesykehomselekogsattepunktum. Jeg var svett og klam, men hadde komma, så det skulle brenne ganske lenge i rommet. Homo-politiet krasjet med bandidos som skjøt veldig mye reinsdyrsgele. Det skulle være viktig med stor pikk, nå kom jeg runkende Lenke til kommentar
Bluesky Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Jeg satte en mørk kveld med dataen min da plutselig, en skummel femi gutt kom inn og tok hånden min og førte den ned til underdelen av den blankpolerte boxer før noen brått kom inn mellom vår sykesykehomselekogsattepunktum. Jeg var svett og klam, men hadde komma, så det skulle brenne ganske lenge i rommet. Homo-politiet krasjet med bandidos som skjøt veldig mye reinsdyrsgele. Det skulle være viktig med stor pikk, nå kom jeg runkende bort Lenke til kommentar
Palme Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Jeg satte en mørk kveld med dataen min da plutselig, en skummel femi gutt kom inn og tok hånden min og førte den ned til underdelen av den blankpolerte boxer før noen brått kom inn mellom vår sykesykehomselekogsattepunktum. Jeg var svett og klam, men hadde komma, så det skulle brenne ganske lenge i rommet. Homo-politiet krasjet med bandidos som skjøt veldig mye reinsdyrsgele. Det skulle være viktig med stor pikk, nå kom jeg runkende bort til Lenke til kommentar
13Marius37 Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Jeg satte en mørk kveld med dataen min da plutselig, en skummel femi gutt kom inn og tok hånden min og førte den ned til underdelen av den blankpolerte boxer før noen brått kom inn mellom vår sykesykehomselekogsattepunktum. Jeg var svett og klam, men hadde komma, så det skulle brenne ganske lenge i rommet. Homo-politiet krasjet med bandidos som skjøt veldig mye reinsdyrsgele. Det skulle være viktig med stor pikk, nå kom jeg runkende bort til MILF-hunter Lenke til kommentar
chokke Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Jeg satte en mørk kveld med dataen min da plutselig, en skummel femi gutt kom inn og tok hånden min og førte den ned til underdelen av den blankpolerte boxer før noen brått kom inn mellom vår sykesykehomselekogsattepunktum. Jeg var svett og klam, men hadde komma, så det skulle brenne ganske lenge i rommet. Homo-politiet krasjet med bandidos som skjøt veldig mye reinsdyrsgele. Det skulle være viktig med stor pikk, nå kom jeg runkende bort til MILF-hunter, han Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 (endret) Jeg satte en mørk kveld med dataen min da plutselig, en skummel femi gutt kom inn og tok hånden min og førte den ned til underdelen av den blankpolerte boxer før noen brått kom inn mellom vår sykesykehomselekogsattepunktum. Jeg var svett og klam, men hadde komma, så det skulle brenne ganske lenge i rommet. Homo-politiet krasjet med bandidos som skjøt veldig mye reinsdyrsgele. Det skulle være viktig med stor pikk, nå kom jeg runkende bort til MILF-hunter, han så Endret 30. mars 2005 av TrulZern Lenke til kommentar
13Marius37 Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Jeg satte en mørk kveld med dataen min da plutselig, en skummel femi gutt kom inn og tok hånden min og førte den ned til underdelen av den blankpolerte boxer før noen brått kom inn mellom vår sykesykehomselekogsattepunktum. Jeg var svett og klam, men hadde komma, så det skulle brenne ganske lenge i rommet. Homo-politiet krasjet med bandidos som skjøt veldig mye reinsdyrsgele. Det skulle være viktig med stor pikk, nå kom jeg runkende bort til MILF-hunter, han så Hells-Angels Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Jeg satte en mørk kveld med dataen min da plutselig, en skummel femi gutt kom inn og tok hånden min og førte den ned til underdelen av den blankpolerte boxer før noen brått kom inn mellom vår sykesykehomselekogsattepunktum. Jeg var svett og klam, men hadde komma, så det skulle brenne ganske lenge i rommet. Homo-politiet krasjet med bandidos som skjøt veldig mye reinsdyrsgele. Det skulle være viktig med stor pikk, nå kom jeg runkende bort til MILF-hunter, han så Hells-Angels og Lenke til kommentar
13Marius37 Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Jeg satte en mørk kveld med dataen min da plutselig, en skummel femi gutt kom inn og tok hånden min og førte den ned til underdelen av den blankpolerte boxer før noen brått kom inn mellom vår sykesykehomselekogsattepunktum. Jeg var svett og klam, men hadde komma, så det skulle brenne ganske lenge i rommet. Homo-politiet krasjet med bandidos som skjøt veldig mye reinsdyrsgele. Det skulle være viktig med stor pikk, nå kom jeg runkende bort til MILF-hunter, han så Hells-Angels og ble Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Jeg satte en mørk kveld med dataen min da plutselig, en skummel femi gutt kom inn og tok hånden min og førte den ned til underdelen av den blankpolerte boxer før noen brått kom inn mellom vår sykesykehomselekogsattepunktum. Jeg var svett og klam, men hadde komma, så det skulle brenne ganske lenge i rommet. Homo-politiet krasjet med bandidos som skjøt veldig mye reinsdyrsgele. Det skulle være viktig med stor pikk, nå kom jeg runkende bort til MILF-hunter, han så Hells-Angels og ble kåt. jeg Lenke til kommentar
brd Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Jeg satte en mørk kveld med dataen min da plutselig, en skummel femi gutt kom inn og tok hånden min og førte den ned til underdelen av den blankpolerte boxer før noen brått kom inn mellom vår sykesykehomselekogsattepunktum. Jeg var svett og klam, men hadde komma, så det skulle brenne ganske lenge i rommet. Homo-politiet krasjet med bandidos som skjøt veldig mye reinsdyrsgele. Det skulle være viktig med stor pikk, nå kom jeg runkende bort til MILF-hunter, han så Hells-Angels og ble kåt. jeg rørte Lenke til kommentar
pcmannen Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Jeg satte en mørk kveld med dataen min da plutselig, en skummel femi gutt kom inn og tok hånden min og førte den ned til underdelen av den blankpolerte boxer før noen brått kom inn mellom vår sykesykehomselekogsattepunktum. Jeg var svett og klam, men hadde komma, så det skulle brenne ganske lenge i rommet. Homo-politiet krasjet med bandidos som skjøt veldig mye reinsdyrsgele. Det skulle være viktig med stor pikk, nå kom jeg runkende bort til MILF-hunter, han så Hells-Angels og ble kåt. Jeg rørte den store Lenke til kommentar
13Marius37 Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Jeg satte en mørk kveld med dataen min da plutselig, en skummel femi gutt kom inn og tok hånden min og førte den ned til underdelen av den blankpolerte boxer før noen brått kom inn mellom vår sykesykehomselekogsattepunktum. Jeg var svett og klam, men hadde komma, så det skulle brenne ganske lenge i rommet. Homo-politiet krasjet med bandidos som skjøt veldig mye reinsdyrsgele. Det skulle være viktig med stor pikk, nå kom jeg runkende bort til MILF-hunter, han så Hells-Angels og ble kåt. Jeg rørte den store DICKEN Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Jeg satte en mørk kveld med dataen min da plutselig, en skummel femi gutt kom inn og tok hånden min og førte den ned til underdelen av den blankpolerte boxer før noen brått kom inn mellom vår sykesykehomselekogsattepunktum. Jeg var svett og klam, men hadde komma, så det skulle brenne ganske lenge i rommet. Homo-politiet krasjet med bandidos som skjøt veldig mye reinsdyrsgele. Det skulle være viktig med stor pikk, nå kom jeg runkende bort til MILF-hunter, han så Hells-Angels og ble kåt. Jeg rørte den store dicken til ----------------------------------------------------------------------------------------- er guttetiss det eneste som står i hodene deres ? Lenke til kommentar
13Marius37 Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Jeg satte en mørk kveld med dataen min da plutselig, en skummel femi gutt kom inn og tok hånden min og førte den ned til underdelen av den blankpolerte boxer før noen brått kom inn mellom vår sykesykehomselekogsattepunktum. Jeg var svett og klam, men hadde komma, så det skulle brenne ganske lenge i rommet. Homo-politiet krasjet med bandidos som skjøt veldig mye reinsdyrsgele. Det skulle være viktig med stor pikk, nå kom jeg runkende bort til MILF-hunter, han så Hells-Angels og ble kåt. Jeg rørte den store dicken til MILF-hunter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå