perstian Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 (endret) Jeg bynner og skriver noen ord. Så skriver nestemann ett ord i tillegg til den teksten som er skrevet fra før av. <(kopiere den, ikke sitt å skriv hvert jævla ord). Så ser vi hvor det går. BTW: trykk på den bakerste siden og kopier derifra... ikke kopier fra side 1 hvis denne tråden er f.eks 20 sider. Da starter vi: Jeg satte en mørk kveld med dataen min da plutselig (da skal dere kopiere den tekstene ovenfor og legge til ett ord bakerst) Endret 27. mars 2005 av perstian Lenke til kommentar
TSP Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Hvis det kunne vært en hel setning jeg kunne skrevet ville det blitt: Jeg satte en mørk kveld med dataen min da plutselig, en skummel moderator stengte tråden. Fordi dette er en såkalt 3-ords-lek som ikke blir tatt godt i mot her på forumet. Oi, det ble to setninger... men siden jeg bare kan ta et ord får det bli: Jeg satte en mørk kveld med dataen min da plutselig, en Sorry, men det er et faktum, denne blir nok stengt . Lenke til kommentar
Dwagon Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Jeg satte en mørk kveld med dataen min da plutselig, en skummel Lenke til kommentar
Mafiabåss Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 (endret) Jeg satte en mørk kveld med dataen min da plutselig, en skummel femi Endret 27. mars 2005 av Ahndyh Lenke til kommentar
perstian Skrevet 27. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2005 Jeg satte en mørk kveld med dataen min da plutselig, en skummel femi gutt Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Jeg satte en mørk kveld med dataen min da plutselig, en skummel femi gutt kom Lenke til kommentar
wilai Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Jeg satte en mørk kveld med dataen min da plutselig, en skummel femi gutt kom inn Lenke til kommentar
perstian Skrevet 27. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2005 Jeg satte en mørk kveld med dataen min da plutselig, en skummel femi gutt kom inn og Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Jeg satte en mørk kveld med dataen min da plutselig, en skummel femi gutt kom inn og tok Lenke til kommentar
perstian Skrevet 27. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2005 Jeg satte en mørk kveld med dataen min da plutselig, en skummel femi gutt kom inn og tok hånden Lenke til kommentar
Tho®¿ Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Jeg satte en mørk kveld med dataen min da plutselig, en skummel femi gutt kom inn og tok hånden min Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Jeg satte en mørk kveld med dataen min da plutselig, en skummel femi gutt kom inn og tok hånden min og Lenke til kommentar
nord Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 (endret) Jeg satte en mørk kveld med dataen min da plutselig, en skummel femi gutt kom inn og tok hånden min og førte Endret 27. mars 2005 av nord Lenke til kommentar
perstian Skrevet 27. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2005 Jeg satte en mørk kveld med dataen min da plutselig, en skummel femi gutt kom inn og tok hånden min og førte den Lenke til kommentar
Christian_ Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Jeg satte en mørk kveld med dataen min da plutselig, en skummel femi gutt kom inn og tok hånden min og førte den ned Lenke til kommentar
Shibiz Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Jeg satte en mørk kveld med dataen min da plutselig, en skummel femi gutt kom inn og tok hånden min og førte den til Lenke til kommentar
brd Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 (endret) Jeg satte en mørk kveld med dataen min da plutselig, en skummel femi gutt kom inn og tok hånden min og førte den ned til underdelen Endret 27. mars 2005 av izoren Lenke til kommentar
perstian Skrevet 27. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2005 Jeg satte en mørk kveld med dataen min da plutselig, en skummel femi gutt kom inn og tok hånden min og førte den ned til underdelen av Lenke til kommentar
pcmannen Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Jeg satte en mørk kveld med dataen min da plutselig, en skummel femi gutt kom inn og tok hånden min og førte den ned til underdelen av den Lenke til kommentar
Knut Marius Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Jeg satte en mørk kveld med dataen min da plutselig, en skummel femi gutt kom inn og tok hånden min og førte den ned til underdelen av den blankpolerte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå