Little Joey Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 (endret) Får følgende melding når jeg prøver å logge på: Melding nr.1: "Windows cannot load the locally stored profile. Possible causes of this error include insufficient security rights or a corrupt local profil. If this problem persists, contact your network administrator." Melding nr.2: "Windows cannot find the local profile and is logging you on with a temporary profile. Changes you make to this profile will be lost when you log off" Noen som har en løsning på problemet? Skulle gjerne hatt tilbake profilen min. Kunne sikkert ha tvunget "windows xp" til: "Use recent know good configuration(...)" et eller annet.. Endret 27. mars 2005 av Little Joey Lenke til kommentar
aetat Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Regner med at du får feilmeldingen etter at du har gitt brukernavn og passord... Hva om du bruker et annet brukernavn (hvis du har laget flere) Om du har gitt den brukeren nok rettigheter kan du kanskje fikse den andre profilen din. Lenke til kommentar
Little Joey Skrevet 28. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2005 Kommer etter at brukernavn og passord har blitt gitt. Jeg har opprettet en ny profil med administrative rettigheter, så jeg skal nok klare å ordne resten selv. Litt kipt at jeg har "mistet" de dokumentene som jeg hadde i "Mine Dokumenter", har jeg en mulighet til å kunne fremkalle de på noen måte? Takk, for hjelpen! Lenke til kommentar
aetat Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Tja... Er du admin, så er du admin. Bare kopier dem fra den gamle profilen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå