JibbeJesus Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 (endret) Min ellers så greie laptop har fått fnatt. Kjører xp i 1400x1050, men vanligvis spill i lavere oppløsning. Det som da skjer, er at maskinen nekter å "resize" spill-bildet til fullskjerm. Resultat; et lite 1024x768 vindu midt på skjermen, der ting foregår, og svart ramme rundt. Om jeg endrer desktop-settingene til lavere oppløsning skjer akkurat det samme. XP i midten med sort ramme rundt. om jeg går til høyere oppløsning blir skjermen min "for liten" til hele skrivebordet, og jeg kan scrolle meg rundt på desktopen ved å dra kursoren mot kantene. dette er ikke no fett, og jeg krever umiddelbar hjelp. anyone? (har ATI mobility radeon 9000 m/omega-driver.) Endret 28. mars 2005 av JibbeJesus Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Det er som regel en funksjon i spill der man kan skru av/på vindu modus. Er denne av? Hvilke spill er det det gjelder? Er det noen andre applikasjoner der samme problem oppstår (spesielt mtp 3d) Lenke til kommentar
JibbeJesus Skrevet 27. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2005 (endret) som sagt, uansett hva jeg gjør, er skjermen min "låst fast" i 1400x1050. til og med i XP.. happy? ------------------------------ Om du faktisk trenger den infoen, så gjelder det alt fra ski or die til Darwinia. også xp da.. Har en følelse av et friske drivere kan gjøre noen triks. men hvor finner jeg omega-driveren? virker som om siden deres er nede... Endret 27. mars 2005 av JibbeJesus Lenke til kommentar
trubadurix Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 http://www.omegadrivers.net/ Lenke til kommentar
JibbeJesus Skrevet 28. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2005 Da er sidene til omega oppe igjen tydeligvis, og ny driver fiksa biffen.. takker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå